What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Mart

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Sterker nog,...een goedkope kloon van Retrocon
  2. Mart

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Dat lijkt zo als je de advertentie leest, maar dat zit er niet in.
  3. Mart

    Bonami Spelcomputer Museum

    Wellicht een stomme vraag maar wat zijn "culturele prijzen" ?
  4. Mart

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    OMG ! :shock: 400 Euro vragen voor een omgebouwde photoplay en dan andere mensen (op voorhand) 'loser' noemen.
  5. Mart

    Onze webmeester is NOG ouder geworden

    Van Harte compagnon !
  6. Mart

    Feedback

    +1 voor PascalP
  7. Mart

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Dank voor de tip ! Zojuist in de pauze Lumines + Tearaway + Everbody's Golf gehaald voor 20 Euro. :mrgreen:
  8. Mart

    Mini cabinet voor studentenkamer

    :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
  9. Mart

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Een koopje. Zal best een leuke klassieker zijn, maar 2,500 Euro !?! http://link.marktplaats.nl/m991462388
  10. Mart

    Parultjes op marruktplaatz

    Hahahahaha ! Zo mooi ! Want, tsja, als de sticks wel op de juist plaats zouden zitten overleeft het scherm het niet wanneer deze super handige kist wordt dicht geklapt :mrgreen: http://link.marktplaats.nl/m989051130
  11. Mart

    Advies mbt Audio versterker arcade cab

    Volgens mij staat het hierboven ook al ergens genoemd, maar ik zou voor optie 3 gaan in combinatie met de originele speakers. Wel even checken of het ohmage overeen komt. Ik koop gewoon een simpele 2.1 set. Knip de goedkope stereo speakertje eraf. Vervolgens soldeer ik de draden netjes aan de...
  12. Mart

    Playworks verhuizing! Hulptroepen unite :) *Update pagina 2*

    Jazeker, zondag was, evenals de zaterdag, een epische verhuisdag. Ongekend hoeveel werk er is verzet. Alles over in 2 dagen ! Waarvoor extreem veel dank aan iedereen die daaraan heeft bijgedragen ! Helden.
  13. Mart

    'Ash vs Evil Dead', sickste serie ooit

    Bruce Campbell is een legende. Met als absolute hoogtepunt 'Army of Darkness' !! Ik kijk al zo lang uit naar deze serie. Maar ik wacht tot het hele seizoen klaar is. Dan kan ik alles achter elkaar kijken ! :D "This is my BOOMSTICK".
  14. Mart

    Parultjes op marruktplaatz

    Prachtig !! http://link.marktplaats.nl/m976017489
  15. Mart

    Parultjes op marruktplaatz

    Een koopje ! http://link.marktplaats.nl/m974314124
  16. Mart

    Parultjes op marruktplaatz

    Vetste control panel ever ! http://link.marktplaats.nl/m969168285
  17. Mart

    Forza 6

    Haha, goh wat vreemd, geen Gran Turismo :mrgreen: Wat een vette game trouwens. Ik zou graag die Forza 6 XB1 willen hebben.
  18. Mart

    Grappige video's topic

    Shrek.
  19. Mart

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Anders koop je voor slechts 500 Euro toch gewoon deze prachtige cab !? :mrgreen: http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/automaten-overige/m961001885-custom-arcade-kast-met-scherm-en-besturing-voor-bv-hyperspin.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr
  20. Mart

    PlayWorks / Nozomi Event 29 augustus

    Haha,......verhelderende illustratie :D
Back
Top