What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. RestlessBas

    burn in monitor van mijn naomi

  2. RestlessBas

    burn in monitor van mijn naomi

    ja sorry hoe moet ik hier foto's toevoegen ?? :s
  3. RestlessBas

    burn in monitor van mijn naomi

    kzal het nu proberen doen
  4. RestlessBas

    burn in monitor van mijn naomi

    die heb ik veel goedkoper gezien man nooit problemen mee gehad met die pcb??
  5. RestlessBas

    burn in monitor van mijn naomi

    ja die knopje heb ik meerdermaals ingedrukt maar helpt niet waarschijnlijk ga ik het niet wegkrijgen zeker???
  6. RestlessBas

    burn in monitor van mijn naomi

    Da degaussknop da jullie bedoele' is toch die refresh knopje van de monotor die uit en dan tzrug aan gaat of nie??
  7. RestlessBas

    burn in monitor van mijn naomi

    xbox ga ik niet gebruiken hoor ik wil een pc gebruiken
  8. RestlessBas

    burn in monitor van mijn naomi

    dankjwel is i pac niet beter dan die ps360+ bij i pac heb je maar 1 pcb nodig en bij de ps360+ moet je er ineens 2 kopen is wat duurder dan is er ook de howler ofzo iets waar je zelfs voor 4 spelers kunt op aansluiten zijn er hier ook geen proffesionele spuiters ofzo ?? voor de cab te laten re...
  9. RestlessBas

    burn in monitor van mijn naomi

    ik zal morgen eens een foto van maken ja waarschijnlijk gewoon een pc erin en klaar
  10. RestlessBas

    burn in monitor van mijn naomi

    ja die is het idd zijn die goed of slecht ?? anders haal ik die eruit en steek ik er een pc in en ja ik heb die knopje al geprobeerd maar gaat echt niet weg zijn er geen andere oplossingen ervoor ? wat is de reden van die roze vlek?
  11. RestlessBas

    burn in monitor van mijn naomi

    goeiedag mensen ik ben hier nieuw nie al te beste indruk achtergelaten paar dagen terug ma ik wil wel opnieuw beginnen als jullie mij de kans geven mijn naam is Mustafa ik ben van belgie ik werk bij volvo cars in gent ik ben een verzamelaar van allerlei consoles en games ik heb zelf 2...
  12. RestlessBas

    Hyperspin 4TB drive uit usa kopen met meerderen?

    vriendelijke mensen hier weet je wat ik zal me alleen amuseren met mijn hd zal het beste zijn voor iedereen
  13. RestlessBas

    Hyperspin 4TB drive uit usa kopen met meerderen?

    toch iemand die positief is over mijn posts
  14. RestlessBas

    Hyperspin 4TB drive uit usa kopen met meerderen?

    waarom zou ik gebanned worden heb ik iemand beledigd ofzo :S mensen als iemand van deze hdd wilt pm me aub zo negatieve mensen heb ik nog nooit meegemaakt ik probeer hier mensen te helpen met hun hyperspin en ja ik wil er ook aan verdienen ik heb wel bijna 400€ uitgegeven voor een harde...
  15. RestlessBas

    Hyperspin 4TB drive uit usa kopen met meerderen?

    Hmm waar zou ik beginnen.ja geld verdienen ik denk dat iedereen een beetje geld wil verdienen hier en daar Wie niet van geld houd is een dikke leugenaar. Mijn broer had wat research gedaan over die 4tb en kwam hier terecht En vertelde mij dat er een paar mensen op zoek waren naar zo 1 Ik had het...
  16. RestlessBas

    Hyperspin 4TB drive uit usa kopen met meerderen?

    waarom zou het een slecht advies zijn ik snap niet wrm er veel mensen zijn die zo negatief erover staan het is geen bulk config die gast van de usa weet wel wat hij doet hoor service van hem is ook super hij antwoord altijd binnen het uur als ik hem een mailtje stuur en veel mensen die...
  17. RestlessBas

    Hyperspin 4TB drive uit usa kopen met meerderen?

    ik heb deze besteld maandag 6 oktober word deze verzonden als iemand intresse heeft voor een backup laat me iets weten 75€ vaste prijs met externe hdd van 4tb is het 250 exclusief verzending ik ben zelf van belgie sint niklaas
Back
Top