What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. C

    Feedback

    1+1 voor Psykick en Ratson. Ik ga me voorlopig weer vermaken :D
  2. C

    Naomi into MAME/Hyperspin refurb projectje

    Vandaag de monitor afgesteld en geplaatst incl. de custom controls voor de geometrie. Nu is het wachten op de cp -en leg-art en dan de klus zo'n beetje afronden.
  3. C

    Arcadestool/bench, 100-1mvs, TAITO F3 Puzzle Bobble 4

    yep, ik ben van de koopjes :roll: Dat wordt een mooie arcadetable met 14" crt en deze cart erin 8)
  4. C

    Naomi Universal gepimpte art en New Astro Twin Stick!

    Erg mooi gedaan :!: Kan niet wachten tot je me zo'n setje opstuurt :roll: btw: wat doen de rode knopjes op de Astro CP?
  5. C

    Naomi into MAME/Hyperspin refurb projectje

    Vandaag eindelijk wat tijd voor het maken van de remote CRT controls :) PC'tje staat ook klaar. Nu nog een beetje rommelen met Hyperspin of Maximus. Oh ja, bezel is ook klaar. Was wel een hels klusje om een beetje goed te krijgen. Denk dat ik die ook maar helemaal wit spuit.
  6. C

    PSU probleem met mijn NAC - opgelost

    Erik, vraag me af of dit een probleem is. Heb je de voeding wel belast voor je ging meten? Bij niet geschakelde voedingen is de spanning onbelast al snel hoger. Probeer eens een oude harde schijf aan te sluiten en dan de 5v af te regelen.
  7. C

    Naomi into MAME/Hyperspin refurb projectje

    eh nee, gewoon zelf gedaan met raditorlak van de praxis. Ben ondertussen wel 6 spuitbussen verder :roll: Ieder deel heeft zo'n drie lagen gekregen.
  8. C

    Naomi into MAME/Hyperspin refurb projectje

    Zo, sinds vandaag zijn alle delen gespoten en is het grootste deel gemonteerd :) Ben vast begonnen met de Hantarex. Deze zit nu netjes in het frame. Aan de bezel zit helaas nog veel werk omdat deze CRT een stuk vlakker is dan het origineel. Later deze week het chassis ombouwen zodat ik de...
  9. C

    CRT/Chassis combi

    Zou eerst proberen het chassis van de flat CRT te repareren. Je weet dat die combi bij elkaar hoort en de beste resultaten moet geven. Wat waren de problemen van dit chassis? Zowieso op zoek gaan naar een schema.
  10. C

    Naomi into MAME/Hyperspin refurb projectje

    Yes, het is leuk sleutelen aan zo'n Naomi-cab. Zie je PB!
  11. C

    Naomi into MAME/Hyperspin refurb projectje

    Donderdag de Naomi universal bij Hasan opgepikt en meteen aan de slag gegaan met het demonteren, choppen, schoonmaken en spuiten van de meeste onderdelen. Alles gaat vooralsnog voorspoedig 8) en ik ben blij met het resultaat tot dusver. Nu nog het front, bezel en legs spuiten. Dacht eraan de...
  12. C

    WTB: Flat Screen arcade monitor

    Wow, mooie samenvatting! Hier wordt ook het spoelendeel overgezet. Nog veiliger omdat de impedanties dan al kloppen. Neckboard is dan nog de enige uitdaging (meestal wel ok als het aantal pinnen overeen komt).
  13. C

    WTB: Flat Screen arcade monitor

    Kun je niet alleen de beeldbuis vervangen? Neem aan dat het chassis nog werkt. Die beeldbuis van Hasan is dan mogelijk bruikbaar. Anders een beeldbuis uit een huiskamer TV. Gaat goed zolang het aantal pinnen en de impedantie van de spoelen maar klopt.
  14. C

    Feedback

    Psykick, dank voor de superdeal! (Naomi hobbyproject met Hantarex en de nodige extra aanbiedingen)
  15. C

    Xbox consoles voor de liefhebber GRATIS

    Has, gooi d'r ook eentje in dat hobbyprojectje van me 😉
  16. C

    Naomi knutselproject!

    Hmm, denk dat ik jullie ga teleurstellen :oops: Dacht zelf aan choppen, 15KHz monitortje erin en dan een MAME/Hyperspin setupje bouwen. Die hyperspin-HDD moet ik nog even van Hasan zien te clonen :roll:
  17. C

    Naomi knutselproject!

    8) helemaal blij met deze nieuwe uitdaging :) PM sent
Back
Top