What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. D

    Gezocht: Star wars (atari 1983) of Paperboy

    change... spare change?? you got any change :mrgreen:
  2. D

    Gezocht: Star wars (atari 1983) of Paperboy

    accountje (DLF) gemaakt, wat nu?? als ik een star wars koop/wil en die komt met een container naar Europa, waar worden die cabs dan neergezet???
  3. D

    Gezocht: Star wars (atari 1983) of Paperboy

    :mrgreen: yep, dan zijn mijn kasten SPOT goedkoop :P
  4. D

    Beeld en Geluid presenteert: de Retro Game Experience

    graag gedaan, ja.. nogmaals: het was TOP!! door dit ben nu weer helemaal gek op arcade hallen, die boost had ik echt nodig :)
  5. D

    pacman/galaga cab for sale

    dit is een orginele "20 year reunion" cab, zit een heel klein jamma bordje in met de orginele Ms-Pacman en galaga, met een bepaalde "code" krijg je pacman ook nog, geen emu.. ECHTE namco sound, alleen een andere cpu (z380 als ik het goed heb) ;) suc6 met de verkoop
  6. D

    Gezocht: Star wars (atari 1983) of Paperboy

    hehe, bedankt voor de tips :) zo'n sitdown komt er bij mij niet in, te weinig ruimte. ik heb even op ebay gekeken.. die prijzen, kan beter een keer naar iemand toe gaan om die game te spelen.... my GOD! wat duur :( maar heb me wel aangemeld op DLF ;) kan het altijd vragen, ebay prijzen kunnen...
  7. D

    Gezocht: Star wars (atari 1983) of Paperboy

    Snap ik, als er iemand is die tips heeft of/en wil helpen zoeken, dan ben ik erg happy ;-)
  8. D

    R.I.P.

    muhahaha :twisted: nee, dit is gewoon pure ergernis... wat voor MONSTERS bestaan er om deze machines als vuil achter te laten :(
  9. D

    Gezocht: Star wars (atari 1983) of Paperboy

    zie subject :mrgreen: vond het spel zo gaaf bij de RGE/Eurocade 2013, nu wil ik er ook 1 :P de upright is voor mij het handigst, wie o wie kan me daaraan helpen. OF Paperboy, deze heb ik in heel m'n leven maar 2 keer gespeeld. (stiekem vind ik star wars leuker) :mrgreen:
  10. D

    R.I.P.

    echte classics mogen ze niet kapot, ik word gewoon kwaad als ik dat zie, die star wars bijvoorbeeld... man.. horrible :(
  11. D

    VJ arcade

    omg, wat voor monster is dat?! beatmania ripoff?? konami will sue :P
  12. D

    Beeld en Geluid presenteert: de Retro Game Experience

    helemaal mee eens, het was echt ontiegelijk gaaf... ;)
  13. D

    R.I.P.

    veel erger is DIT :( http://www.flickr.com/photos/digital_el ... 504666171/ echt super zonde
  14. D

    Beeld en Geluid presenteert: de Retro Game Experience

    het was awesome :) 2 dagen geweest.. heb er geen woorden meer voor.. en nu heb ik hoofdpijn :P
  15. D

    3ds xl animal crossing

    Spannend :mrgreen:
  16. D

    3ds xl animal crossing

    Streetpass enzo ;-)
  17. D

    3ds xl animal crossing

    mooie 3DS :) heb zelf de pikachu editie, nemen er nog mensen hun 3ds mee naar de retro game experience??
  18. D

    Beeld en Geluid presenteert: de Retro Game Experience

    dat zal wel meevallen denk ik :mrgreen:
  19. D

    Beeld en Geluid presenteert: de Retro Game Experience

    suc6 vandaag met de opbouw ;) en TOT MORGEN!!!! :D
  20. D

    Beeld en Geluid presenteert: de Retro Game Experience

    wat jij wil joh :) PM!!
Back
Top