What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Ken

    Congratulations to: Marcosan30 (35)

    Congrats!! Tot de 11e?
  2. Ken

    'Must-have' versie Street Fighter II

    Dan heb je een losse Hyper SF II pcb gekocht, iets anders dan de CPS2 board...?
  3. Ken

    NGC Event V: The Grand Re-Opening!

    Beste allen! We hebben goed nieuws en we hebben...goed nieuws! Het goede nieuws is: asjeblieft, een nieuw event. Het andere goede nieuws is: 't is al over 2 weken! Op zaterdag 11 juli is de GRAND RE-OPENING van het Nozomi Game Center!! Het NGC is na 3 memorabele jaren aan de Cobaltstraat...
  4. Ken

    wanted: Mushihimesama Cave Matsuri Ver 1.5 "Home Version"

    Sorry Jan, but the rules of this forum simply say that all topics in buy & sell have to be in Dutch. I will close this now.
  5. Ken

    NGC "for good ol' times sake" Gathering/Gamenight

    Morgen nieuws en een datum EN..... Beloofd.
  6. Ken

    'Must-have' versie Street Fighter II

    De ultieme versie is Hyper Street Fighter 2: Anniversary Edition op CPS2 hardware.
  7. Ken

    RoOd Op naar de 40

    Congrats!
  8. Ken

    fs New astro city 430euro bezorgd. Moet dit weekend weg

    Hier moeten zoals in de richtlijnen gesteld asap foto's bij geplaatst worden, anders moet ie helaas op slot.
  9. Ken

    Da dude is jarig!

    Congrats ye olde giant!
  10. Ken

    Gefeliciteerd Baki

    Congrats!
  11. Ken

    CMVS treasure chest

    Is dit een grap? Wat een graflelijk ding zeg, niet normaal.
  12. Ken

    Gefeliciteerd flay

    Proficiat maat!
  13. Ken

    Nozomi's 5000e post !! Nu 70.000.....

    75.000 posts alweer, time fries!
  14. Ken

    Psykick gefeliciteerd!!!

    CONGRATS BRO!!
  15. Ken

    waarde Japanse Dreamcast

    Als je je DC weg doet krijg je er een ban voor terug. Schaam je voor de gedachte.
  16. Ken

    Sombetzki's Verkoop onderwerp!

    Wat is een controller? Graag aanpassen of hij gaat dicht :mrgreen:
  17. Ken

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Welkom!
  18. Ken

    FS: DC, SAT, MD, GC (incl. Geist Force, Panzer Dragoon Saga)

    Heb ook even een PM gestuurd. Kom op Dave, even reageren aub.
Back
Top