What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Recent content by vwbabe84

  1. vwbabe84

    Gefeliciteerd vwbabe84!

    Tot zaterdag heren.
  2. vwbabe84

    Gefeliciteerd vwbabe84!

    Dank jullie wel. Vier het volgende week wel bij retroplanet. :) Heb nog een klein griepje en weinig tijd dus vier het verder niet echt dus maken we er volgende week wel een feestje van.
  3. vwbabe84

    NGC "for good ol' times sake" Gathering/Gamenight

    Ik kom wel met gypsyqueen en chauffeur. Helaas voor ratson dat hij moet werken maar wij slaan niet over.
  4. vwbabe84

    Gefeliciteerd vwbabe84

    Dat doe ik ze maar niet aan beau vallen ze allemaal na de warming up om. Zijn ze duizelig of ze kunnen niet meer stoppen met lachen :)
  5. vwbabe84

    Gefeliciteerd vwbabe84

    Dank je wel jongens. Ben gewoon werken vandaag maar ga mijn sportklanten wel verwennen met eigen gemaakte cake. Moeten ze natuurlijk wel extra hard trainen ;)
  6. vwbabe84

    GypsyQueen en vwbabe tweede maal getrouwd

    filmpje over de bruiloft en de stilletorun.
  7. vwbabe84

    GypsyQueen en vwbabe tweede maal getrouwd

    Je bent officieel voor 24 uur getrouwd met akte daarna wordt het auromatisch ontbonden. Met zijn drieen mag normaal ook niet maar we hadden toestemming gevraagd en moest even overlegd worden. Omdat dit verloopt na 24 uur mocht het wel en ze vonden het idee dat er meer plaats is in je leven dan...
  8. vwbabe84

    GypsyQueen en vwbabe tweede maal getrouwd

    Ik ben de enige lesbienne eigenlijk de rest is bi dus dan zou het een voordeel zijn voor mannen. Ik geef zelf wel echt de voorkeur aan vrouwen maar andere 2 dames houden ook echt van mannen.
  9. vwbabe84

    GypsyQueen en vwbabe tweede maal getrouwd

    Inderdaad hoe meer hoe beter toch. 😉
  10. vwbabe84

    GypsyQueen en vwbabe tweede maal getrouwd

    Sorry jongens even niet online geweest. Werk tegenwoordig weer wat meer dus minder tijd. We zijn dit jaar voor de 2e keer voor 24 uur getrouwd. Deze keer ben ik zelfs met 2 vrouwen of eigenlijk met zijn drieeen tegelijk getrouwd zowel met gyspyqueen als met Rooms. Was weer een superdag en erg...
  11. vwbabe84

    NGC Event III:Versus Edition - Rated: *****

    Was weer een superdag. Rooms en haar vriend Patrick hebben zich ook erg goed vermaakt. En die finale echt spannend tot de finish.
  12. vwbabe84

    NGC Event III:Versus Edition - Rated: *****

    Wause en gyspyqueen zullen niet aanwezig zijn helaas. Hebben een verjaardag.
  13. vwbabe84

    NGC Event III:Versus Edition - Rated: *****

    Gypsyqueen en wause zijn niet helemaal zeker voor zaterdag. Wil wel graag mijn vriendin rooms en haar vriend Patrick opgeven als dat nog kan.
  14. vwbabe84

    Gefeliciteerd vwbabe!

    Die vw taart die cageman plaatste is natuurlijk altijd welkom 😉 West coast maakt zeker mooie auto's dat nederlandse programma toen de grote beurt was echt bagger. Afwerking is belangrijk en daar hadden ze geen geld voor ofzo.
  15. vwbabe84

    Gefeliciteerd vwbabe!

    Bedankt allemaal voor de felicitaties heb een zware baan dus vier het in het weekend. Doe schoonmaakwerk op de bouw is geen vaste baan maar voorlopig iets. Mijn moeder stond net spontaan voor deur met bloemen en had al champange gehad van haar. Verder heb ik deze van ratson gekregen: Dus geen...
Back
Top