What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Recent content by sombetzki

  1. sombetzki

    Welcome back!

    Yo yo! Zijn we weer...
  2. sombetzki

    Nozomi Museum Meet!? 10 of 11september.

    Yes, tot mijn grote schaamte nog steeds niet in t museum geweest :O Heb Marco, Alex en Ref ook op de hoogte gebracht van dit topic, nu nog kijken of ze reageren
  3. sombetzki

    [VERKOCHT] Dimahoo CPS2 conversion

    verkocht!
  4. sombetzki

    [VERKOCHT] Dimahoo CPS2 conversion

    Verdere uitdunning van de collectie... aangezien ik geen verticale cab meer heb, mag deze ook naar iemand die hem wel de liefde kan geven die hij verdiend. Een Dimahoo CPS2 conversie, geconvert door onze eigen hacker Asure. Foto's Voor vragen stuur gerust een berichtje
  5. sombetzki

    [Verkocht] Homura PAL PS2 & Tengai PAL PS2

    Goedemorgen! Ik heb nog 2 PS2 games die van de hand doe... Homura en Tengai. Beide vrij "rare" shmups die je niet vaak te koop ziet. Homura PAL PS2 - € 80 - voor nozomi leden € 70 Tengai PAL PS2 - € 60 - voor nozomi leden € 50 Groeten!
  6. sombetzki

    [GEZ] Astro coin slot entry

    Ik heb over +/- twee week een resin DLP 3D printer. Dan zie je die lelijke lijnen niet meer in de prints ;) Dan ff wit spuiten met de airbrush en je ziet amper verschil met origineel.
  7. sombetzki

    Verkocht: Ibara pcb...

    whahaha... ja, zo'n hoog bod kon ik niet laten liggen :P
  8. sombetzki

    Verkocht: Ibara pcb...

    Thanks! Staat ondertussen ook op AO aangezien er hier geen interesse is... Had al wel een bod van 200 op mp :dance:
  9. sombetzki

    Verkocht: Ibara pcb...

    Het is weer zover, er gaat weer een pcb vertrekken. Doe er te weinig mee en ondanks dat het Cave is, is deze niet zo mijn ding. Ibara pcb in zeer nette staat. Zie foto's: Nozomi prijs is € 725,- inclusief verzekerd verzenden. Voorkeur heeft paypal of overmaken. Op andere fora gaat hij...
  10. sombetzki

    BAKI....Welkom bij de club

    Congrats!
  11. sombetzki

    TK: Deathsmiles PCB met OST & copied artwork

    Haha, ja, ik baal er wel van, maar soms moet je wel. Game kreeg niet de aandacht die hij verdiende, en ik heb de 360 versie nog wel liggen. Vorig jaar wegens een aanrijding (niet mijn schuld) een nieuwe auto voor mezelf moeten kopen. Dit jaar is de bestelbus van de vrouw aan de beurt, die gaat...
Back
Top