What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Recent content by paragonbelial

  1. paragonbelial

    TK : Sega Astro City, 4 slot MVS+carts, Blue Elf (P.N.O.T.K)

    Nog steeds te koop. Elk bod wordt overwogen.
  2. paragonbelial

    TK : Sega Astro City, 4 slot MVS+carts, Blue Elf (P.N.O.T.K)

    De Astro is weer beschikbaar / niet meer gereserveerd!!!
  3. paragonbelial

    TK : Sega Astro City, 4 slot MVS+carts, Blue Elf (P.N.O.T.K)

    Astro City gereserveerd. De rest is nog beschikbaar.
  4. paragonbelial

    TK : Sega Astro City, 4 slot MVS+carts, Blue Elf (P.N.O.T.K)

    Beste Nozomi vrienden, Helaas........ moet ik mijn cabinet te koop aanbieden wegens privé omstandigheden. Ik heb de cabinet vorig jaar November gekocht bij Rklok. In werkende, goede gebruikte staat. Cosmetisch kan hij wat werk gebruiken (m.n. control panel) Technisch verder prima: Coin...
  5. paragonbelial

    Ps2 demo unit

    Daar doe je echt niet verkeerd aan Thomas! Klus je maar de ****** voor je ouders :)
  6. paragonbelial

    Stukje over arcade games

    Het tweede deel is vandaag online gegaan : http://www.level30.nl/2011/games/retro- ... edition-2/ Heb maar beperkte ruimte in deze format. Maar zou wel graag een keer een heel in-depth artikel schrijven. Hoe dan ook : de arcademania hier is sterk :) Knal gerust kritiek of opmerkingen in de...
  7. paragonbelial

    Gefeliciteerd Rorsach!

    Congrats, happy birthday! 8)
  8. paragonbelial

    Instrumenten, speelt er iemand wat?

    Doe je ook sessie drums voor black metal? 8) Heb een aantal demos, albums , ep's uitgebracht eind jaren 90/begin 2000 met verschillende solo projecten. Wil het weer oppakken maar dit keer geen drumcomputers meer gebruiken. :roll:
  9. paragonbelial

    Feedback

    +2 voor polder : goede deal met de Duo en bedankt voor de freebies!!
  10. paragonbelial

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    En weer een PC Engine er bij :)
Back
Top