What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Recent content by Muijsch

  1. M

    Laatste weekend Retro Planet op huidige locatie! 26 en 27 augustus!

    Zondag neem ik ook nog een vriend mee. Mark ~
  2. M

    Laatste weekend Retro Planet op huidige locatie! 26 en 27 augustus!

    Ik neem aan dat het 26 en 27 augustus is, maar ik ga ervan uit dat de tijden hetzelfde zijn. Ik kom zondag opdagen om dit event nog een laatste vaarwel toe te zeggen. Ik ga meteen ook even kijken wat de nieuwe ontwikkelingen zijn, en wat dat gaat betekenen! Als ik introducees meeneem laat ik dat...
  3. M

    Retro Planet Event op 21 januari 2017!

    Count me in, met een maat. Ik blijf avondeten, neem ook weer vegetarisch mee. In ieder geval leuk om jullie allemaal weer te zien, de beste wensen trouwens! Mark ~
  4. M

    Retro Planet event op 13 augustus!

    Ik neem ook een vriend mee, reken hem er maar vast bij! Mark ~
  5. M

    Retro Planet event op 13 augustus!

    Shit, ik heb de vorige editie overgeslagen. Kom ik deze keer dubbel en dwars goedmaken! Count me in! Mark ~ P.S.: Ik neem wel weer mijn eigen vega mee!
  6. M

    Retro Planet event op 21 mei "Outrunners Unite" *UPDATE*

    Count me in. Ik zal er geen hol van kunnen, I'm in for the funzies. Mark ~
  7. M

    Retro Planet artikel in het AD van afgelopen zaterdag 16 april

    Kicken zo'n artikel! Hopelijk leidt het tot meer members en who knows, betere aanbiedingen voor locaties! Mark ~
  8. M

    Retro Planet event op 23 april!

    Argh! Balen dat ik er niet bij kon zijn! Volgende keer proberen we het weer! Mark ~
  9. M

    Playworks Event 12 maart 2016 *update*

    12 maart wil ik er ook weer bij zijn, dus reken mij er maar bij. Als ik iemand meeneem laat ik het tijdig weten! Wordt weer gezellig! Blijf ook eten, dus zorg dat er ook vegahippievoer is! Mark ~
  10. M

    PlayWorks hulp gevraagd voor de herinrchting! *Er is stroom*

    Deze zaterdag is afgevallen voor mij, ik heb wel de volgende week vrij weten te krijgen, dus laat me even weten of ik de komende week een dagje kan komen helpen. Mark ~
  11. M

    PlayWorks hulp gevraagd voor de herinrchting! *Er is stroom*

    Als er hulp nodig is dan kan ik zaterdag 14 november in ieder geval. Ik ga proberen de week van 16 november vrij te krijgen, als dat lukt dan kan ik misschien ook in een van deze dagen. Laat even weten of deze zaterdag uitkomt, en zo ja, PM me dan even het adres wat ik in mijn TomTom kan...
  12. M

    Playworks verhuizing! Hulptroepen unite :) *Update pagina 2*

    Hey jongens, hoe is het vandaag gegaan? Hebben jullie de bovenverdieping nog leeg gekregen? Als er de komende weekenden nog geholpen moet worden, laat het even weten! Mark ~
  13. M

    Playworks verhuizing! Hulptroepen unite :) *Update pagina 2*

    Ik kan zaterdag 31 oktober of zondag 1 november de hele dag, laat maar even weten of het nodig is en zo ja, wanneer ik het beste inzetbaar ben. Mark ~
  14. M

    Het einde van Playworks op de huidige locatie!

    Dit is inderdaad stierenschijt, jullie zitten er net! Hopelijk krijgen jullie snel een nieuwe locatie. Laat maar weten als, wanneer en waarnaartoe er meegetild moet worden! Mark ~
  15. M

    NGC Event V: The Grand Re-Opening!

    Is het te laat om te vragen of ik een introducee mee mag nemen? Het is Simon, die al eerder is meegeweest. Mark ~
Back
Top