What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Recent content by macklane

  1. M

    Beste shop voor JST en AMP connectors

    Voor ArcadeInvaders, Er is een probleem bij de berekening voor de kleine "parts" op de site. De kosten van een verzending (NL) is 1,13 (max 50gr) euros of 3.69 (max 100gr) euros. http://www.bpost.be/site/nl/residential ... urope.html :) Er is altijd een restitutie van de verschil ! Groetjes
  2. M

    Waiwainl's gameroom

    Zeer mooie :D :D
  3. M

    Sega Le Mans 24 issues...

    Sega ... and how to make the best Racecab in the world :D
  4. M

    Mijn Daytona USA Twin Cab avontuur

    Proficiaat heel mooie :)
  5. M

    TK: Daytona USA onderdelen

    Hallo jaguarwong1, Het is altijd beschikbaar ? Groejtes
  6. M

    Initial D cabinet *On Hold*

    I'm afraid for my heart :P Wanneer is uw volgende vergadering ? :)
  7. M

    Initial D cabinet *On Hold*

    Wawwww, the line up behind ... Impressive :D
  8. M

    [Gezocht] NDS R4 kaartje

    Hi my friend, Ik heb een R4i met een micro sd 2gb. Voor welke DS Hebt u nodig, dsi, dsl, nds ? Groetjes Fred
Back
Top