What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Recent content by joeks

  1. joeks

    GEVONDEN Neo Geo Rit Legno cabinet

    Gevonden dankzij Hasan! Bedankt allemaal voor het meedenken :)
  2. joeks

    GEVONDEN Neo Geo Rit Legno cabinet

    Thanks heb het gezien. Heb hem twee weken geleden als eens gebeld. Alleen wilt die verkoper er teveel voor naar mijn zin :)
  3. joeks

    GEVONDEN Neo Geo Rit Legno cabinet

    Oh sorry, had wel al een reply getypt maar schijnbaar is ie niet gepost. Any way, Ik wil er repro's van gaan maken maar dan voor nieuwe game-systems en/of multi-boards. En dan wat artwork betreft alles in eigen beheer ontwerpen en printen. Komt die grote printer toch nog van pas :)
  4. joeks

    GEVONDEN Neo Geo Rit Legno cabinet

    Dank je, die site was ik vergeten. Heb er gelijk maar een gezocht topic aangemaakt.
  5. joeks

    GEVONDEN Neo Geo Rit Legno cabinet

    Ja klopt, staat er een in Brussel. Maar nog geen reactie dus ben nog op zoek! Thanks!
  6. joeks

    GEVONDEN Neo Geo Rit Legno cabinet

    Iemand een Neo Geo Rit Legno cabinet te koop toevallig? Hoeft niet te werken, hoeft geen scherm of gameboard in. Mag wel. Zo eentje: neo geo rit legno by barrybuise, on Flickr
  7. joeks

    [Wanted] MVS moederbord, 1B of 1FZ

    Ik heb een mooie MV-1FZ te koop voor €50 Tevens Metal Slug €50, Last Blade €50 en Puzzle Bobble €25.
  8. joeks

    Te koop Sega Nascar racecab met Outrun 2 SP - VERKOCHT

    Verkocht! Veel plezier ermee Eddy! :)
  9. joeks

    Te koop Sega Nascar racecab met Outrun 2 SP - VERKOCHT

    Ik dacht ooit spuit ik hem misschien wel rood, maar eigenlijk is geel helemaal zo gek niet inderdaad :)
  10. joeks

    Te koop Sega Nascar racecab met Outrun 2 SP - VERKOCHT

    Thanks! Ja best wel he. Enkel wat roest op de base bij de stoel maar dat is niet zoveel werk om op te knappen. Verder technisch tip top. Ook nog speciaal een Outrun2 driverboard en een NOS up-down shifter gekocht (en plastic surround) zodat alles werkt zoals het hoort. uote="waiwainl"]Mooi...
  11. joeks

    Te koop Sega Nascar racecab met Outrun 2 SP - VERKOCHT

    Te koop Sega Nascar arcade racer met Outrun 2 SP op solid state drive. Dus geen trage, foutgevoelige GD-ROM meer. Motorsysteem geheel gereviseerd en schoongemaakt. Inclusief munt toren die aan de zijkant bevestigd kan worden (hoeft niet om het spel te spelen). Alles werkt prima. Stuur heeft...
  12. joeks

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Thanks Pascal! :)
  13. joeks

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Zo! Iemand verkoopt een vette Sega Nascar met Outrun 2 SP SSD-kit! :) https://link.marktplaats.nl/m1176857876 En ook nog een Funhouse flipperkast. Zoooo, die gast heeft mooie spullen man! :) https://link.marktplaats.nl/m1176858086 Zo te zien verkoopt hij nog veel meer...
Back
Top