What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Recent content by JeroenvdBerg

  1. J

    Empty cab gezocht

    Will do, en als complete nieuwkomer zal ik jullie hulp waarschijnlijk ook een aantal keer nodig hebben.
  2. J

    Empty cab gezocht

    Zojuist eentje aangeschaft via eBay
  3. J

    Empty cab gezocht

    http://www.rastermania.be/images/produc ... binet2.jpg Het gaat mij om een cabinet van dit soort.
  4. J

    Empty cab gezocht

    Ik zou 100 euro eerlijk gezegd een koopje vinden ;), het vinden van die kasten is echter lastig.
  5. J

    Empty cab gezocht

    Voor de lege kast heb ik eerlijk gezegd geen idee wat een goede prijs zou moeten zijn. Wellicht hebben jullie daar een goede suggestie voor? Op eBay biedt iemand mij de lege cab aan voor 99 euro (moet helaas wel uit Italië overkomen)
  6. J

    Empty cab gezocht

    Goedendag, even voorstellen: Ik ben Jeroen van den Berg 31 jaren oud en op zoek naar een Virtua striker achtige cabinet voor een mame project. Mochten jullie mij hierbij kunnen helpen zou dat fantastisch zijn. Mvg Jeroen Vd Berg
Back
Top