What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Recent content by Drifter

  1. Drifter

    2D SHMUP EVENT 2009 !!

    Ik heb gehoord hoeveel ik gemist heb, en volgend jaar ben ik er zeker bij! Ben benieuwd naar de footage!
  2. Drifter

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Hi Alex, Welcome! On the above mentioned matter... I've concluded from extensive personal research that waitresses always get hot after thee or four whisky (or 5 pints of lager)... So this search will be next to impossible! ;) But we'll concentrate on the gaming! :D
  3. Drifter

    Maximale afmeting handtekening

    Hey.... een grote handtekening is alleen nuttig als er veel bloot op te zien is.. en dan doel ik niet op een bloot negerhoofd met aardappelmond he! :lol:
  4. Drifter

    nieuwe 'member of the month'

    Yeah.. daar moet op gedronken worden hi...ha...ho... :D
  5. Drifter

    its a Blast!

    Dat wordt een mooie collectie zo! :D
  6. Drifter

    And I was nagging 'bout bullit hell...

    Los van het feit dat ik er na een minuut pas achter kwam dat het 1 persoon is die speelt (zat naar de game te kijken) ... Wat een natte-lappen-vette game zeg!
  7. Drifter

    Nozomi T-shirt

    I'm in too! Goed idee!
  8. Drifter

    And I was nagging 'bout bullit hell...

    WTF? RSI? Guess not... hai!
  9. Drifter

    wat figures en mini spul in een kastje

    Als je gaat scoren... score en dan voor mij ook een! :) Cool die kleine cabbies!
  10. Drifter

    VERKOCHT-Hantarex monitor/Panzer Dragoon SAGA/VirtuaStickPro

    Zeker mooie spullen... maareeh.. wat een ongelofelijk gaaf spel ook! Damn!
  11. Drifter

    TK : SF4 Tournament stick, Capcom anniversary stick en game

    :lol: Ach... Misschien ook maar beter.. kreeg net mijn bestelling van arcadecontrols binnen.. goedkope site... alleen de verzendkosten.. DOH!
  12. Drifter

    ----------

    Wat er niet bij staat is dat zijn dochter al maanden de highscore heeft! Ziet er weer als nieuw uit man!
  13. Drifter

    Bouw je coin mech om naar een die 20cent en 100Yen neemt

    Dit is echt de bom! Ik ga het zeker proberen en dan post ik elders wel dat ik met het aanpassen van mijn coin slot mijn marquee beschadigd heb.. (zo handig ben ik, je ken ze wel, die zichzelf in hun rug snijden tijdens het scheren.. that's me) Maar zonder dollen.. de moeite van het proberen...
  14. Drifter

    [GEZ] Meer uren om in een dag te stoppen!

    Like this dude?
Back
Top