What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Recent content by DNL

  1. D

    [GEZOCHT] Candy Cab

    Heeft iemand een Egret II of New Astro City voor de verkoop? Of iets anders?
  2. D

    Posters: Zelda & Arcade (prijs update)

    Hier zijn ze € 75 voor alle drie: https://page.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/w183015111
  3. D

    Posters: Zelda & Arcade (prijs update)

    Not to rain on your parade, maar op yahoo vind je die Zelda posters voor ongeveer €30. https://page.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/l380298849
  4. D

    FS: Sega Aero City.

    gek dat er weinig interesse is.
  5. D

    TK/TR: Ketsui * Esprade * Death Smiles posters

    Capcom en/of snk artbooks zoek ik op het moment.
  6. D

    TK/TR: Ketsui * Esprade * Death Smiles posters

    Posters zijn 100% splinternieuw. Ruilen tegen capcom/snk artbooks en PSX/Saturn JP imports. Prijzen: Death Smiles €59 Esprade €99 ketsui €49 gangan €35
  7. D

    TK: SNK/CAVE arcade posters

    Ik heb enkele arcade posters te koop, originele versies. Interesse? Stuur ff een pm of post in dit topic uiteraard :D Garou Real Bout Special: 70cm x 100cm Gangan Agressors of Dark Kombat: 50cm x 70cm Ketsui: 70cm x 100cm
  8. D

    Gezocht: NEO GEO JPN AES games

    blazing star :P
  9. D

    Gezocht: NEO GEO JPN AES games

    tja ken, ik heb nog een dubbele metal slug x, maar die gaat niet voor een prikkie weg :lol:
  10. D

    SHMUP's op de PSX

    de hype komt altijd pas laat voor de meeste games. nu moet ik zeggen dat ik RS niet het einde vind, ma het is wel een goede game. Een vriend van me had em destijds op release gekregen, toen was het natuurlijk ook allemaal nog nieuw. Heb em zelf bijna 8 jaar na release gekocht :roll:
  11. D

    SHMUP's op de PSX

    dan moet je de game maar eens op een echte saturn spelen ipv op een emu ;)
  12. D

    TK/TR: Mai Shiranui SNK figure **SOLD**

    thanx! Ja, heb er geen plaats meer voor, helaas.
  13. D

    Neo Geo Freak

    yup yup. toch raar hoe mensen zich zo druk kunnen maken...drama. In mijn ogen is slug 3 de beste van de "oude" slugs.
Back
Top