Het "currently playing" topic
- Trailblazer
- Active Level:
Het "currently playing" topic
Ik zat net te denken om er vanavanond eens een lekkere game avond van te maken. En zodoende bedacht ik me dat er nog geen "which game are you currenltly playing" topic bestaat hier op Nozomi (correct me if iI am wrong).
Ik ga iig starten met de Neo Geo en even een paar "real battle action game's" spelen. Vervolgens.....Muramasa.....(toch) en dan zien we wel weer verder.
Ik ga iig starten met de Neo Geo en even een paar "real battle action game's" spelen. Vervolgens.....Muramasa.....(toch) en dan zien we wel weer verder.
All your base are belong to us and I will kill your dicks! Thank you Mario, would you kindly? Well the cake is a lie and btw, our princess is in another castle!
Net nog even een potje SFzero2 alpha gedaan op de NAC. Laatste week bijna niets gedaan maar vorige week regelmatig Last Hope op NGcd proberen te beaten. Die game is alleen zo a-relaxed moeilijk dat ik er ff geen zin meer in had hehe.
Gisteren trouwens nog even de Dreamcast aangezet bij een vriend van me, begonnen met Gunbird 2 en daarna (maar dat is traditie) nog even Tony Hawk 2. Daar vonden we ons in het verleden beide nogal goed in (jaar of 10 geleden denk ik), dus dat moet altijd even een half uurtje gedaan worden, en ondertussen elkaar flink afzeiken dat de ander er geen reet van kan.
Over een week of 2 krijg ik een heel bijzondere game binnen trouwens.....
Gisteren trouwens nog even de Dreamcast aangezet bij een vriend van me, begonnen met Gunbird 2 en daarna (maar dat is traditie) nog even Tony Hawk 2. Daar vonden we ons in het verleden beide nogal goed in (jaar of 10 geleden denk ik), dus dat moet altijd even een half uurtje gedaan worden, en ondertussen elkaar flink afzeiken dat de ander er geen reet van kan.
Over een week of 2 krijg ik een heel bijzondere game binnen trouwens.....
- Trailblazer
- Active Level:
Muramasa plat gespeeld in 13 uur (niet alleen vandaag) en bijna klaar... Nog maar 30 zwaarden te gaan. Fokkin hell wat een chaos...
Toen even ge-Last Blade 2-d op de AES om tot rust te komen, heerlijk......
*Hana Saku*
Toen even ge-Last Blade 2-d op de AES om tot rust te komen, heerlijk......
*Hana Saku*
All your base are belong to us and I will kill your dicks! Thank you Mario, would you kindly? Well the cake is a lie and btw, our princess is in another castle!
ruderudie wrote:Wat een arcadecommunity zijn wij zeg hehehe....
Dit is inderdaad een teleurstellend currently playing topic tot nu toe arcade-wise. Kom op en geef die arme cabs eens wat welverdiende speeltijd!
hehe,als jij een cab in me woning stopt met wat games, dan zal er vast wel wat playtime in gaan zitten

"Denk jij eerst of doe jij eerst?"
ManoRevolver wrote:Momenteel alleen maar Modern Warfare 2 op Xbox Live. Heb er in een dikke week al zo'n 30 uur op zitten terwijl ik de single player nog geen seconde heb gedaan -___-.
Daarom heb ik de singleplayer eerst gedaan, anders was mij hetzelfde overkomen.
Heb er nu meer dan 80 uur opzitten.

SD5k wrote:ManoRevolver wrote:Momenteel alleen maar Modern Warfare 2 op Xbox Live. Heb er in een dikke week al zo'n 30 uur op zitten terwijl ik de single player nog geen seconde heb gedaan -___-.
Daarom heb ik de singleplayer eerst gedaan, anders was mij hetzelfde overkomen.
Heb er nu meer dan 80 uur opzitten.
Ik deed eerst single player campaign + spec-ops coop campaign samen met mijn neef uitspelen, heb al 1000 gs binnen

Nu hoef ik niet meer terug naar de singleplayer voor achievements, lekker knallen op CoD MW2 op LIVE