Gezocht: Candy Cab of 29" monitor
Re: Gezocht: 31khz vga 29" monitor of een hele NAOMI CAB
Kwaliteit is afhankelijk van de scaler en van het gebruikte scherm. Niks verslaat het origineel, maar een combinatie van een goed scherm en een goede upscaler (evt icm een SLG3000) kan een heel mooi plaatje geven. Kom een keer langs in het NGC; we kunnen het allemaal laten zien 

- sombetzki
- Active Level:
Ik heb zelf een Naomi, met upscaler, en cga-vga voor MVS. Zal wel een topic openen (wss van het weekend) met work log, foto's, etc
Kun je zien hoe het is

Na een gefaalde deal weer op zoek naar een cab. Hoeft niet per se meer een naomi te zijn.
Cabs: Vewlix L AMI
1CC: Batsugun SE 1-loop, Overtop, Drift Out!
Re: Gezocht: Candy Cab of 29" monitor
Ik ga kijken of ik iets tofs voor je kan vinden.
Was je trouwens niet bij Melvin Brouwer geweest met je pa? Is dat niet goed afgelopen?
Was je trouwens niet bij Melvin Brouwer geweest met je pa? Is dat niet goed afgelopen?
Zou deze zaterdag gaan maar sinds vorige week vrijdag niks meer gehoord terwijl hij wel gewoon actief is op z'n e-mail. Ik ga er dus van uit dat het niet doorgaat.
En bedankt! Zou tof zijn
En bedankt! Zou tof zijn

Ok, duidelijk!
misschien leest ie dit forum, en daarom dat ie vreemd doet.
rare snuiter die Melvin. Zal hem dan wel verkocht hebben aan een ander.
meestal reageren mensen daarom niet meer. Wees dan gewoon eerlijk.
Heb ik ook gehad met een kerel toen ik langs wilde om mijn eerste cab op te halen (woody neo geo ding). Achteraf gelukkig maar, want zo kwam ik erna via Ronnie aan mijn mooie NAC, en later mijn NNC.
rare snuiter die Melvin. Zal hem dan wel verkocht hebben aan een ander.
meestal reageren mensen daarom niet meer. Wees dan gewoon eerlijk.
Heb ik ook gehad met een kerel toen ik langs wilde om mijn eerste cab op te halen (woody neo geo ding). Achteraf gelukkig maar, want zo kwam ik erna via Ronnie aan mijn mooie NAC, en later mijn NNC.
- sombetzki
- Active Level:
Hij leest hier sowieso. Ik heb ook negatieve ervaring met hem gehad, en toen had ik dat hier aangekaart. Kreeg daarop volgend een mailtje van hem dat hij geen zaken meer wilde doen, had hier het verhaal gelezen nl.
Toen was het btw wel in eens snel afgehandeld met terug sturen etc.
Toen was het btw wel in eens snel afgehandeld met terug sturen etc.
Ja zoiets had ik mij ook al bedacht. Misschien wilt die het gewoon niet door laten gaan omdat ik op nozomi zit of omdat het toch pruts was en de furie van nozomi niet wilde meemaken? Haha
Achja ik vind wel een andere cab. Hopelijk al iets voor zaterdag want dan moet ik toch naar het noorden van het land.
Ergens vind ik het ook niet erg meer omdat ik me nu wat meer realiseer dat het misschien toch een miskoop zou zijn geweest. Maar inderdaad, laat dan even wat weten.... Straks stond ik bij hem voor niks voor de deur als ik gewoon nog dacht dat de deal doorging.
Maar als de deal gewoon door was gegaan zonder gedoe was er geen reden geweest om er van uit te gaan dat er iets niet klopte. Hij reageerde inderdaad niet meer na mijn verjaardag toen ik op nozomi had gepost dat ik een naomi met twee systemrn zou kopen.
Achja ik vind wel een andere cab. Hopelijk al iets voor zaterdag want dan moet ik toch naar het noorden van het land.
Ergens vind ik het ook niet erg meer omdat ik me nu wat meer realiseer dat het misschien toch een miskoop zou zijn geweest. Maar inderdaad, laat dan even wat weten.... Straks stond ik bij hem voor niks voor de deur als ik gewoon nog dacht dat de deal doorging.
Maar als de deal gewoon door was gegaan zonder gedoe was er geen reden geweest om er van uit te gaan dat er iets niet klopte. Hij reageerde inderdaad niet meer na mijn verjaardag toen ik op nozomi had gepost dat ik een naomi met twee systemrn zou kopen.
is toch raar. ik ken hem niet, nooit zaken mee gedaan.
Maar ik heb zo'n hekel aan die klojo's op marktplaats, die dan wat van je willen kopen, en dan halverwege de deal niks meer laten horen. Of andersom, dat ze dan ook gewoon niks meer laten weten, omdat ze ergens anders een paar euro meer krijgen.
Zeg dan gewoon., ik zie ervan af. ook niet leuk, maar dan weet je waar je staat.
nouja, komt vast wel een scherm je kant op.
Maar ik heb zo'n hekel aan die klojo's op marktplaats, die dan wat van je willen kopen, en dan halverwege de deal niks meer laten horen. Of andersom, dat ze dan ook gewoon niks meer laten weten, omdat ze ergens anders een paar euro meer krijgen.
Zeg dan gewoon., ik zie ervan af. ook niet leuk, maar dan weet je waar je staat.
Da Dude wrote:is toch raar. ik ken hem niet, nooit zaken mee gedaan.
+1, dat is inderdaad een beetje jammer aan een deel van het publiek op marktplaats. Op het moment dat ze kunnen schuilen achter een email adres gaan ook alle normen en waarden aan de kant. Ik vind dat zielig en asociaal. Wikkel gewoon netjes je zaakjes af en behandel anderen zoals jezelf ook behandeld wilt worden. Dan is het voor iedereen leuk.
Typisch Melvin Brouwer (MBF Games)
Deze gast heeft er gewoon lak aan kent niet echt normen en waarden. Heb al vaak genoeg tegen mensen gezegd dat het een bepaald type gast is en men het wel zelf moet weten of ze wel of geen zaken met hem doen.
Ik heb gewoon heel simpel als principe niet zaken te doen met dit soort lui, al is de deal nog zo mooi. Hoe kan ik nou zaken doen met iemand die andere jongens op het forum heeft gedupeerd? Dat voelt toch niet lekker?!
Anyway no offence voor de rest, iedereen moet natuurlijk doen wat hij of zij denkt dat juist is, maar weet dat je altijd een deceptie rijker kan zijn of zelfs een kat in de zak koopt! Overigens zijn er ook gevallen (deals) bekend die wel goed zijn afgelopen, maar ja in mijn ogen weegt dat in geen geval op tegen de algehele insteek en houding van deze jongen, jammer!
Deze gast heeft er gewoon lak aan kent niet echt normen en waarden. Heb al vaak genoeg tegen mensen gezegd dat het een bepaald type gast is en men het wel zelf moet weten of ze wel of geen zaken met hem doen.
Ik heb gewoon heel simpel als principe niet zaken te doen met dit soort lui, al is de deal nog zo mooi. Hoe kan ik nou zaken doen met iemand die andere jongens op het forum heeft gedupeerd? Dat voelt toch niet lekker?!
Anyway no offence voor de rest, iedereen moet natuurlijk doen wat hij of zij denkt dat juist is, maar weet dat je altijd een deceptie rijker kan zijn of zelfs een kat in de zak koopt! Overigens zijn er ook gevallen (deals) bekend die wel goed zijn afgelopen, maar ja in mijn ogen weegt dat in geen geval op tegen de algehele insteek en houding van deze jongen, jammer!