IC: Pac Man cab

Bied hier alles aan en wat je zoekt voor arcade en consoles.
Post Reply
ElPancho
Active Level:
Active Level:

IC: Pac Man cab

Post by ElPancho » Tue Mar 18, 2014 09:04

Ik speel met het idee om mijn Pac Man cab te verkopen.

Het is een originele cab alleen rewired voor Jamma.

PM me als je interesse hebt, we'll take it from there.
Team 15 kHz
Peet1979

Re: IC: Pac Man cab

Post by Peet1979 » Tue Mar 18, 2014 09:39

Interesse!
Cageman
Active Level:
Active Level:

Post by Cageman » Tue Mar 18, 2014 11:44

Peet1979 wrote:Interesse!

Dat kan jij helemaal niet betalen, Peet1979. Je blies recent nog een koop bij mij af vanwege gebrek aan funding.

Maar het zal mij benieuwen :)
Peet1979

Post by Peet1979 » Tue Mar 18, 2014 12:03

Cageman wrote:

Dat kan jij helemaal niet betalen, Peet1979. Je blies recent nog een koop bij mij af vanwege gebrek aan funding.

Fijn, dat jij in mijn portemonnee kan kijken. Ik heb alleen interesse getoond in de Pachislo en geenzins een koop toegezegd. Ik heb toen namelijk de Pac Mania van Hasan gekocht. Maar moet ik hiervoor uberhaubt verantwoording afleggen?
Last edited by Peet1979 on Tue Mar 18, 2014 12:08, edited 1 time in total.
Anunaki
Active Level:
Active Level:

Post by Anunaki » Tue Mar 18, 2014 12:04

Cageman wrote:

hmmm, klinkt bekend
Cageman
Active Level:
Active Level:

Post by Cageman » Tue Mar 18, 2014 12:12

Peet1979 wrote:Maar moet ik hiervoor uberhaubt verantwoording afleggen?

Nee hoor.
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Tue Mar 18, 2014 12:42

Anunaki wrote:hmmm, klinkt bekend

Wat klinkt bekend precies?
Anunaki
Active Level:
Active Level:

Post by Anunaki » Tue Mar 18, 2014 12:45

het verhaal van Cageman dat ik quote

Ik had ook zoiets
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Tue Mar 18, 2014 12:48

Ah oke, dat is niet zo mooi als je dat drie keer op een forum meemaakt. Hou het even goed in de gaten El Pancho. En vanaf nu weer ontopic graag!
Psykick
Active Level:
Active Level:

Post by Psykick » Tue Mar 18, 2014 12:59

Hier hetzelfde geval, ik denk dat Peet niets kwaads in de zin heeft, maar gewoon geen fijne kerel is om zaken mee doen. Dit was nog even on topic op de off topic, nu weer on topic wat betreft de Pac Man kast!
Peet1979

Post by Peet1979 » Tue Mar 18, 2014 13:14

Bedankt voor alle flames. Ik heb hier genoeg deals gedaan die naar ieders tevredenheid zijn verlopen. En was één van de eerste leden op Nozomi. Maar nu ben ik er helemaal klaar mee. Mensen die zich bemoeien met zaken waar ze zich helemaal niet mee horen te bemoeien. Simpelweg omdat ze het niets aan gaat. Graag mijn account deleten en veel plezier nog.
sombetzki
Active Level:
Active Level:

Post by sombetzki » Tue Mar 18, 2014 13:24

Jammer Peet. Misschien ben je af en toe wat wispelturig qua beslissingen over aankopen, maar dat betekent niet dat je het niet kan betalen. Ik vind je een prima kerel en idd, in het verleden prima handel gehad met elkaar.

Erg lame hoe hier word gereageerd. Laatste tijd steeds vaker zo.

Moderators, delete al deze posts maar weer, want het gaat toch weer teveel offtopic waarschijnlijk.

Erg jammer hoe de laatste tijd hier de sfeer is.
Peet1979

Post by Peet1979 » Tue Mar 18, 2014 13:25

sombetzki wrote:Jammer Peet. Misschien ben je af en toe wat wispelturig qua beslissingen over aankopen, maar dat betekent niet dat je het niet kan betalen. Ik vind je een prima kerel en idd, in het verleden prima handel gehad met elkaar.

Erg lame hoe hier word gereageerd. Laatste tijd steeds vaker zo.

Moderators, delete al deze posts maar weer, want het gaat toch weer teveel offtopic waarschijnlijk.

Erg jammer hoe de laatste tijd hier de sfeer is.

Dank je wel Anton. Dat waardeer ik zeer zeker. We houden nog wel contact. Het beste jongen.
Sphere
Active Level:
Active Level:

Post by Sphere » Tue Mar 18, 2014 13:32

Normaal ben ik niet zo van het mieren om iets maar ik ben het wel met Anton eens dat de feedback over Peet1979 zijn betaalgedrag niet erg stijlvol is. Dat je mensen probeert te behoeden voor iets kan in het feedback topic. Daaruit kan ik niet opmaken dat Peet1979 niet te vertrouwen zou zijn. Daarnaast vind ik het een beetje stijlloos (hoe als een grapje dit ook bedoeld is) om dat zo maar nota bene in iemand anders topic te gooien. Als je iemand wil waarschuwen doe dan de verkoper een prive bericht toekomen ofzo maar nu wordt iemand neergesabeld met wat leuzen waarvan de waarheid niet getoetst kan worden.
Anunaki
Active Level:
Active Level:

Post by Anunaki » Tue Mar 18, 2014 13:38

Niemand zegt dat Peet geen goede kerel is.

Ik kan de situatie niet anders maken dan hij is gegaan, grote interesse, (imo) deal en op het laatste moment ineens afhaken met de opmerking dat zijn budget al elders is uitgegeven.... 2 weken terug

Ik vond het niet nodig om hiervoor slechte feedback te geven, het kan allemaal een x gebeuren. Maar ik werd getriggerd door de opmerking van Cageman

Als ik het zo terugzie, verdient het idd niet de schoonheidsprijs om het in dit topic te doen.

Mod haal mijn posts maar weg
Mart
Active Level:
Active Level:

Post by Mart » Tue Mar 18, 2014 14:03

Okay, ik reageer zelden op dergelijk verhitte discussies, maar hier wil ik wel even op reageren. De enige voor wie dit, in mijn ogen, vervelend is, is El Pancho. Want dit speelt zich nu af in zijn topic over de eventuele verkoop van zijn kast.

Maar dat de reacties op Peet lame zijn en dat mensen zich er niet mee mogen bemoeien vind ik onzin. Het is wat Sphere zegt, had netter geweest wanneer dit in de feedback-topic was gebeurd. Maar ik ken meerdere mensen in mijn omgeving die een deal hadden die gewoon rond was, maar alsnog werd afgeblazen wegens gebrek aan geld. Als je dan, enkele dagen erna, dezelfde persoon ziet reageren op een kast (en een orginele pacman is niet goedkoop) dan mag je daar als je net een dergelijk ervaring met die persoon hebt gehad natuurlijk best wel je vraagtekens bij zetten. Vind ik een vrij normale reactie.

Dan zegt Peet wel “Mensen die zich bemoeien met zaken waar ze zich helemaal niet mee horen te bemoeien. Simpelweg omdat ze het niets aan gaat.”. Maar mensen die onlangs een dergelijke ervaring hadden hebben juist wel met deze zaken te maken, dat is nou juist precies het punt.

Nogmaals, het had netter geweest wanneer het in het feedback-topic was geplaatst, maar het blijkt dus dat er meerdere mensen zijn met dezelfde ervaringen en dat mag, mijns inziens, best gemeld worden. En dan vind ik het vreemd dat Peet ineens roept dat hij er klaar mee is en van het forum verwijderd wil worden. Het zijn toch geen onwaarheden die er worden gemeld ? (want dan heb je natuurlijk wel gelijk). Bij elk ander vergelijkbaar forum (zoals AO) wordt iemand met dergelijk handelen er volgens mij gewoon afgegooid trouwens.

(sorry El Panco dat ik het gezeik in jouw topic nog langer maak)
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Tue Mar 18, 2014 14:12

Guys, hoe vervelend ik het ook vind in deze topic weer offtopic te gaan (sorry x 1000 El Pancho!), vind ik dat we ook niet moeten overdrijven. Vergeleken met andere fora is het hier echt heel erg vriendelijk en dat er af en toe een vriendelijke sneer wordt uitgedeeld moet echt kunnen. Als iemand in de korte periode drie keer bij een deal niet over de brug is gekomen met een betaling nadat er afspraken waren gemaakt, mag dat best even vermeld worden. Dan moet je een grote jongen zijn en dat gewoon accepteren en niet gelijk naar de juf rennen dat je account verwijderd mag worden. Het is niet per se iets van de laatste tijd, het wordt alleen steeds drukker dus valt het vaker op. De feiten zijn zoals ze zijn. Als je gewoon je shit regelt, krijg je ook geen commentaar.

Peet, man up en stuur El Pancho een PM. Dan is bij deze alles opgelost hopelijk en kunnen we allemaal weer verder met ons leven.
Peet1979

Post by Peet1979 » Tue Mar 18, 2014 14:20

Met El Pancho is al lang en breed geregeld meneer Ken. Meer hoef ik er niet over kwijt. Ik geef hartelijk toe dat ik af en toe besluiteloos ben, maar ik heb nooit de intentie om iemand te benadelen of wat dan ook. Hierover communiceer ik ook duidelijk met de betrokkene. Maar dat mensen hier dingen gaan roepen over mijn financiele situatie gaat mij veels te ver. Bedankt voor het bedoezelen van mijn naam en ik kom hier niet meer terug.
Cageman
Active Level:
Active Level:

Post by Cageman » Tue Mar 18, 2014 14:21

Bij deze geef ik toe dat het niet juist van me is geweest om dit topic te gebruiken om feedback te geven. Aangezien ik de starter ben van deze dialoog verzoek ik Ken om de boel op te schonen/modereren.

Ik snap de paniek verder niet zo goed hoor. We zijn toch allemaal wel sterk genoeg om tegen dit soort prikjes te kunnen? Dacht ik?
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Tue Mar 18, 2014 14:25

Nou, klaar nu. En Peet, ik accepteer geen verwijten dat ik je naam zou hebben bedoezeld. Dat heb je echt zelf gedaan.
Peet1979

Post by Peet1979 » Tue Mar 18, 2014 14:27

Ken wrote:Nou, klaar nu. En Peet, ik accepteer geen verwijten dat ik je naam zou hebben bedoezeld. Dat heb je echt zelf gedaan.

Ik accepteer geen meldingen over dat ik iets niet kan betalen!
Maar schoon dit topic maar lekker op en laat Onno zijn Pac Man cab verkopen.

Houdoe!
retrocab
Active Level:
Active Level:

Post by retrocab » Tue Mar 18, 2014 16:47

hallo luitjes wat zijn wij nou allemaal aan het doen????

ik weetniet hoor maar je kan je altijd bedenken als je iets wil kopen,zeker als het een behoorlijk bedrag is.

laten we het een beetje leuk houden op dit forum :D

en btw laat iemand die pac man kopen want die is wel ubergaaf

maar ik vind die cabs ook te duur

laat de leden in hun waarde en als je iets wil zeggen doe dat dan via pm en praat het uit!!!!!!!!!!!!!
gr robert
Post Reply