Ik verkoop mijn New Net City omdat het tijd is voor iets anders.
(op de foto lijkt het scherm, donker, maar komt door de flits)
Ik heb deze ongeveer 15 maanden geleden gekocht bij Rklok. En heel veel plezier van gehad, al heeft deze cab nooit hele dagen aangestaan.
Alles is orgineel op de buttons na.
De stickers, marqee etc is orgineel (geen copied art)
Alle onderdelen en interne Hardware zijn aanwezig, en orgineel.
Alle schroeven zijn orgineel (security tork e.d.)
TL balk werkt en ik heb er een extrareserve TL Balk bij voor je.
Ik vond de rode en paarse buttons lelijk, en heb alle buttons en balltopsop het controlpanel nu zwart wit gemaakt.
Het scherm is een Trisync Toshiba Pure Flat zonder burn. geheel in zeer goede staat.
Geen krassen op het glas. volgens sommigen het beste crt scherm ooit
De cab is in zeer mooie staat met alleen een kleine kras linksbove de cab, waardoor de linker zij sticker ook lelijk is. Ik heb een set nieuwe stickers voor beide zijdes gekocht, maar nooit opgeplakt. Die krijg je erbij
Orginele sleutels zitten erbij, incl alle sloten
-Verder heb ik via Arcade Otaku bij FrankoB een Jammaloom voor mijn NNC laten maken, zodat ik buiten JVS ook Jamma boards kan aansluiten. Prijs +/-150 Euro.

-Tevens krijg je er de volgende dingen bij:
110 HQ Stepdown converter (nieuw gekocht bij mijn NNC).
-setje kopied art:
-Jamma verleng kabel.
-Extra zware VGA kabel als extra
-en voor de snelle beslisser een stapel Gamecenter folders die ik in september meegenomen heb uit Japan, en een gundam marqee
Gezien de staat van het scherm e.d. wil ik 1100,- Euro voor de NNC.
evt voor 1250,- krijg je mijn Mame en TTX PC erbij.
De pc is voorzien van Windows 7 64 bit
Met 1 120Gb HD met Windows een mijn TaitoType X games
Plus een 500 Gb HD met CaveUI en MameUI 1.50 er op geinstalleerd.
VGA kaart is een Nvidea 8800GTS
Ik heb via Arcadeforce.de een JVS-strike gekocht om de PC aan te sluiten op je control panel
En een SLG3000 Scanline generator tussen de pc en het scherm gezet voor het betere 15Khz gevoel

Daarbij krij je een VGA splitter en een 15 inch CRT scherm erbij zodat je vanalles kan tunen zonder de cab aan te hebben staan.
Alles incl stepdown converter past in de cab.
Alleen door de warmeopbouw van de PC is het raadzaam extra ventilatoren in de bak te plaatsen.
Krijg je ook 2 van bij.
Plug en play zeg maar. Het enige wat je dan erbij moet halen is een draadloze muis/toetsenbord.
En even mooi oppoetsen

Hij zal wel 1 trap af moeten, maar binnen een uur heb je hem uit elkaar, en in elkaar beneden staan.
Zie ook mijn NNC topic voor meer info. viewtopic.php?f=11&t=4480&hilit=build+up
De Xbox360 padhackz heb ik er niet meer in zitten.