Hallo,
Bij deze bied ik mijn Naomi Netdimm aan. Ik heb hem overgenomen van Lorre001, waar hij wel bootte, maar geen spellen wilde laden. Bij mij doet hij het helemaal niet, maar ik heb nog geen enkel dimm board bij mij aan de praat gekregen. Zou volgens Andy Geezer aan mijn moederbord liggen.
Deze netdimm heeft wel altijd gewerkt bij DLX en in eerste instantie ook bij Lorre001, totdat er errors kwamen.
Mag weg voor € 32,50 ex shipping, heb ik er ook voor betaald. Komt met zero sec chip.
Betaling bij voorkeur via paypal als gift, maar kan ook via internetbankieren.
Groeten,
Anton
Naomi Netdoom
Re: Naomi Netdoom
Jammer dat de hele setup wat prijzig is, maar als ik een naomi 1/2 had liggen en de juiste i/o dan had ik dit al lang gekocht (van Lorre of van jou hehe).
Welke firmware c.q. bios heb je in de Naomi zelf zitten? Misschien dat het daar aan ligt?
Welke firmware c.q. bios heb je in de Naomi zelf zitten? Misschien dat het daar aan ligt?

- sombetzki
- Active Level:
Ligt het niet aan, heb een export H bios. Heb tot nu toe meerdere dimms gehad en geen enkele doet het. Voltages heb ik afgesteld etc, werkt niet. Scherm blijft zwart. Andy Geezer zei dat er een pin vd connector van het moederbord niet goed kan zijn waardoor cartridge games wel werken maar dimms niet. Denk dat dat het probleem is.
Daarbij heb ik nu DeathSmiles en Progear, dus ik hoef ook niet zo nodig meer te netbooten
Daarbij heb ik nu DeathSmiles en Progear, dus ik hoef ook niet zo nodig meer te netbooten

- Sp33dFr34k
- Active Level:
I'll take it, anders wel voor parts. Dat metalen klepje mist bij mij wat schroeven en de batterij is slecht, naast het feit dat het batterijklepje niet meer blijft zitten door een afgebroken pinnetje lol. Stuur maar een PM met je gegevens.