Psykick's Arcade sale

Bied hier alles aan en wat je zoekt voor arcade en consoles.
Post Reply
Psykick
Active Level:
Active Level:

Psykick's Arcade sale

Post by Psykick » Mon Aug 19, 2013 21:58

Nou jongens in het kader van bezuinigen en de Arcade wat compacter te maken gaan er wat kasten het nest verlaten. Het zijn natuurlijk allemaal exemplaren die perfect werken en de nodige liefde hebben gehad. Bij issues naderhand ben ik altijd bereid te supporten.

Het gaat om de volgende kasten :

Een Naomi upright met een bijzondere eigenschap, namelijk dat het er eentje is met een heel mooi 15kHz scherm en een 6 button panel layout voor het spelen van al je fighters in 15kHz. De kast is wel JVS gewired, dus alles qua JVS kan je erop aansluiten alleen wel dus met een 15kHz beeld. In zeer nette staat en techinsch helemaal in orde ;)

Mag weg voor €400,- inclusief Naomi board, maar exclusief game. Ik kan er wel een game bij doen, maar dat bespreken we wel als er serieus interesse is ;)

Image

Image

De volgende is een Virtua Fighter 3 cab met een Model 3 wiring, ideaal om ook bijvoorbeeld Spikeout op te spelen. In prima staat met een mooie 15kHz 29 inch MS9 scherm. Werkt perfect en mag weg voor €200,-

Image

Image

De laatste voor voorlopig is een in perfecte staat verkerende Naomi kast met een erg mooi scherm en een analog panel. Het spel wat er nu in draait is een Virtua Striker 4, maar er kan ook een Naomi board in met een Naomi panel. Het belangrijkste is dat deze kast echt in enorm goede staat is en je ze zo weinig tegen komt. Aangezien de markt nu slecht is moet ik hem helaas prijzen voor €350,- zonder Triforce en met een Naomi board. Voor de Triforce moet je er €75,- bij optellen ;)

Image

Image

Image

Image

Nou ik ben een aantal dagen naar Duitsland en zal wat moeilijker te bereiken zijn, maar daarna kan ik volop aan de bak ;)

Cheers!
fal
Active Level:
Active Level:

Re: Psykick's Arcade sale

Post by fal » Tue Aug 20, 2013 17:11

Wel heel erg veel interesse in je eerste naomi, vooral omdat het snk vs capcom 6 button etc is.. Maar moet me maar is gaan inlezen op vakantie met dat naomi upright bla bla 15hz etc lol

Ik ben helaas vanaf morgen 2 weken in frankrijk, als je hem dan nog niet verkocht heb dan moeten we maar is praten :P
P-Nut
Active Level:
Active Level:

Post by P-Nut » Wed Aug 21, 2013 08:20

een maat van mij is geintresseerd! maar wil eigenlijk een pc als hardware hebben. Heb jij toevallig ook kant en klare MAME pc's nog ergens liggen die in de naomi kunnen of komt daar te veel bij kijken Psy :oops: ? Oude games Spikeout/Neogeo games etc :o
ChapDDR
Active Level:
Active Level:

Post by ChapDDR » Wed Aug 21, 2013 10:49

P-Nut wrote:een maat van mij is geintresseerd! maar wil eigenlijk een pc als hardware hebben. Heb jij toevallig ook kant en klare MAME pc's nog ergens liggen die in de naomi kunnen of komt daar te veel bij kijken Psy :oops: ? Oude games Spikeout/Neogeo games etc :o

Om een pc zonder converter aan te kunnen sluiten moet je een 31khz monitor hebben :) Die zit als het goed is in de derde cab die psykick verkoopt. (31khz is 640x480) Je kan dan de pc gewoon met vga aansluiten aan de monitor maar je moet dat wel nog de knoppen werken op de pc krijgen. Daar heb je dacht ik converters voor of je kan hem helemaal opnieuw wiren.
Cabs: Vewlix L AMI
1CC: Batsugun SE 1-loop, Overtop, Drift Out!
lorre001
Active Level:
Active Level:

Post by lorre001 » Thu Aug 22, 2013 18:07

ik kan je een JVS pac van harte aanbevelen. deze sluit je via usb aan op io, werkt fantastisch!

http://jvspac.kirurg.org/
Image
Psykick
Active Level:
Active Level:

Post by Psykick » Sat Aug 24, 2013 22:11

15kHz Naomi verkocht!
Psykick
Active Level:
Active Level:

Post by Psykick » Sun Aug 25, 2013 23:04

P-Nut wrote:een maat van mij is geintresseerd! maar wil eigenlijk een pc als hardware hebben. Heb jij toevallig ook kant en klare MAME pc's nog ergens liggen die in de naomi kunnen of komt daar te veel bij kijken Psy :oops: ? Oude games Spikeout/Neogeo games etc :o

Sorry dat ik nu pas reageer, maar ik heb er gewoon overheen gelezen. Anyway die heb ik normaal gesproken wel, maar nog steeds niet de tijd gehad om een kant en klare oplossing op de planken te zetten. Enkel als ik tijd heb per project zo nu en dan. Als ik er op een gegeven moment aan toe kom geef ik je een seintje en kunnen we een passende oplossing voor die maat van je!

Cheers!
Psykick
Active Level:
Active Level:

Post by Psykick » Sun Aug 25, 2013 23:05

lorre001 wrote:ik kan je een JVS pac van harte aanbevelen. deze sluit je via usb aan op io, werkt fantastisch!

http://jvspac.kirurg.org/

+1
Da Dude
Active Level:
Active Level:

Post by Da Dude » Sun Aug 25, 2013 23:50

Pnut,
Op mijn NNC heb ik ook een mame pc die ik kan aansluiten.
Hyperspin e.d. is leuk, maar MameUI werkt ook.
Ik zou een Naomi met VGA kopen (die 3e bijvoorbeeld).
Pak een P4 pc, en koop een JVS Strike bij arcadeforce als je de buttons zo houdt.
En anders een JVS pack om er dan per speler 3 buttons bij te zetten.

een weekend bezig, en je kan gaan. Ik ben geen elektricien maar ik kwam er ook uit.
Je moet er gewoon rustig voor gaan zitten, en niet willen dat je met een uurtje kan gamen.
Kom je er niet uit, zijn hier mensen zat die je kunnen helpen.
P-Nut
Active Level:
Active Level:

Post by P-Nut » Tue Aug 27, 2013 22:40

Thnx voor de hulp en suggesties maar maat van mij wilt er geen extra werk aan hebben. Zal gelijk tegen hem zeggen dat er wat werk bij komt kijken om beetje mame/hyperspin werkend te krijgen en daarnaast ook hardware matig het een en ander moet worden gedaan. Dus niet plug and play. (iets waar ik zelf nog niet ervaring mee heb... ) bedankt voor de info allemaal het komt zeker nog van pas. Wil uiteindelijk ook een New Astro City cabinet hebben en dan een leuke mame setup;)
Cageman
Active Level:
Active Level:

Post by Cageman » Wed Aug 28, 2013 00:03

P-Nut wrote:..maar maat van mij wilt er geen extra werk aan hebben.

Dan kan hij maar beter een andere hobby gaan zoeken ;-)
Da Dude
Active Level:
Active Level:

Post by Da Dude » Wed Aug 28, 2013 09:00

Als hij geen werk wilt, moet hij een Game Family kopen bij SmallCab en die in een jamma cab hangen. (zo ben ik ook begonnen)
Psykick
Active Level:
Active Level:

Post by Psykick » Thu Aug 29, 2013 11:47

Naomi's verkocht! Alleen de nog de Virtua Fighter 3 over!
Marcosan30
Active Level:
Active Level:

Post by Marcosan30 » Thu Aug 29, 2013 22:17

He hasan,

Heb je straks dan nog wel een cab over? Of heb je weer nieuwe goodies op het oog? :D
Image
Psykick
Active Level:
Active Level:

Post by Psykick » Thu Aug 29, 2013 23:27

Marcosan30 wrote:He hasan,

Heb je straks dan nog wel een cab over? Of heb je weer nieuwe goodies op het oog? :D

Hehe, goeie vraag ;)

Het antwoord is ja natuurlijk! Flinke reorganisatie met nieuwe aanwinsten, waar een aantal dingen die dus niet genoeg liefde het afgelopen jaar kregen moesten wijken.
Post Reply