Mijn hobby's, die eigenlijk niet te combineren zijn

- car: lancia deltona
- windsurfen: speed/slalom/formula, reparaties (epoxy/carbon/kevlar)
- hifi: luidsprekerbouw (subwoofers) en retro speakers
- elektronica: reparaties, zelfbouw
jiggymf wrote:![]()
Ken wrote:Mijn broer en ik verzamelen al zo'n 20 jaar Star Wars en Transformers toys.
Psykick wrote:Daarbuiten nu veel met muziek bezig, zingen in een bandje of solo. Ik merk dat ik met het maken muziek ik echt enorm veel energie terug krijg.
Ik ben ook een professionele kok geweest dat was voortgekomen uit hobbykoken en omdat het van huis uit in onze bloedlijn zit. Nu alleen maar volop hobbykoken waar ik ook enorm van kan genieten, vooral het maken van internationale specialiteiten, jams, hete sauzen en zuren e.d. Daarbuiten wordt er in ons huis maar door één persoon gekookt haha, yours truly
Cageman wrote:De combinatie van al die factoren maakt Psykick een chef-kok in een familierestaurant met een singstar microfoon in zijn handen
jiggymf wrote:PICS van de transformers toys!!!
Heb dat mijn hele leven lang stiekem al ZO gaaf gevonden... ik kijk om de zoveel maanden altijd op ebay voor een leuke Optimus Prime, maar kan me altijd net bedwingen, maar die stuff is zo cool van transformers ><
Ken wrote:Hier een paar pics, is niet alles maar een beetje de coole shit.
cotje wrote:Mooie porsche CageGeen straf om in rond te rijden. Wat waren de specs van die wagen?