Hoi!
Ik ben Muf, medebeheerder van Tetrisconcept en arcade nerd sinds ongeveer 2008. Ik heb me voorheen altijd tot Engelstalige forums beperkt (eerst Killercabs en later Arcade Otaku) omdat ik het niet zo heb op de Nederlandse stijl van forum moderatie (teveel regeltjes en betweterige brilsmurfen). Na hier wat te lurken heb ik het idee dat Nozomi hierin de uitzondering is, dus hier ben ik dan.

Wegens ruimtegebrek het bij superguns gehouden ipv arcade kasten, ik heb een eigenbouw HSS-0130 supergun (niet af maar wel functioneel) met New Net City control panel, twee HSS-0136 sticks dual modded met USB en Sigma aansluiting waar alleen nog een CP overlay op moet, helaas is de Sigma supergun overleden (caps begonnen te roken) maar ik heb een HAS bordje aangeschaft en gebruik nu DB9 naar DIN kabels om de sticks aan te sluiten, en ik heb nog een Vogatek supergun met extreem ghetto chinese sticks eraan hardwired (letterlijk een draadboom die op de screw terminals van de Vogatek zit

).
Maar sinds een jaar nu een Blast City in huis van MarsMan, alleen nog nooit op kunnen spelen wegens constant drama met de monitor. De monitor die erin zat was de buis van gebarsten, na lang zoeken een buis gevonden in Duitsland voor een kratje bier, maar na een tube swap nog steeds niet aan de praat te krijgen, dus of het chassis is ernstig defect of de vervangende buis is ook niet goed (waarschijnlijk het laatste). Dit jaar nog maar een nieuwe poging doen om een monitor te vinden, hierover ga ik nog een topic in het trading forum plaatsen.
Ik speel eigenlijk alleen Tetris (soms wat shmups op mijn Type-X), de TGM serie is waar mijn hart ligt. Ieder jaar in September host ik een bijeenkomst voor Tetris nerds in Eindhoven, als je een keer nieuwsgierig bent ben je zeker welkom!