Er ontstond een verhitte discussie binnen Shmup Team Noord en om dit nu voor eens en voor altijd uit de wereld te helpen dacht ik dat een poll wel handig was.
Dus, julie mening, wat is de betere game, Dimahoo of Gigawing?
U heeft bij deze gestemd en u stem is niet in goede orde ontvangen Zou u zo vriendelijk willen zijn om zich te onthouden van het beïnvloeden van overige stemmers?
Alvast bedankt voor uw medewerking. Hoogachtend de notaris van het stemcommitee
Ken, om even terug te komen op je vraag/vragen, de vraag onder ons was welke game je zou kiezen naast Progear. Marco zei Gigawing, Refik ook. Alex en ik Dimahoo. Vandaar dat ik deze 2 als optie heb gegeven.
Bij alle CPS2 shmups zou er denk ik hoogstwaarschijnlijk Progear uitrollen.
En tsja, wat de dweeps in Gigawing zien... ik heb geen idee.
Wel jammer dat er meer votes dan reply's zijn, ben wel benieuwd wie allemaal waar op heeft gestemd.
Gelukkig durven de gigawingstemmers daar ronduit voor uit te komen. Afgezien van ken, zijn de dimahoostemmers beschaamd waardoor ze anoniem stemmen En terecht
Dimahoo all the way. Gigawing is een aardig spel met een leuk scoresysteem, maar voor de rest een tikkeltje saai. Er gaat niets boven Raizing of 8ing (Behalve Cave dan)...lekker hectisch en extreem moeilijk.
Last edited by cthulhu on Mon Feb 03, 2014 19:49, edited 1 time in total.
cthulhu wrote:Dimahoo all the way. Gigawing is een aardig spel met een leuk scoresysteem, maar voor de rest een tikkeltje saai. Er gaat niets boven Raizing of 8ing (Behalve Cave dan)...lekker hectisch en extreem meilijk.
cthulhu wrote:Dimahoo all the way. Gigawing is een aardig spel met een leuk scoresysteem, maar voor de rest een tikkeltje saai. Er gaat niets boven Raizing of 8ing (Behalve Cave dan)...lekker hectisch en extreem lelijk.
Zo fixed zoek de aanpassing, hmm is er wel een aanpassing lol
DLX wrote:Het is toch heerlijk om vol gas op die bullets in te vliegen of niet?
Yep en daarom heb ik weer twee Cave spellen besteld om aan m'n verzameling toe te voegen...wil Dimahoo (en Gigawing) ook ooit nog kopen, maar eerst meer Cave.