ff voor de duidelijkheid, het gaat hier om serieuze interesse op korte termijn (+/- 2 maanden), dus niet om te laten weten welke cabinet je ooit nog wel eens in de toekomst zou willen aanschaffen...
Interesse Japanse cabinets...??
Interesse Japanse cabinets...??
Laat hier even je bericht achter aub als je interesse hebt in een cabinet en wat voor 1 , dit eventueel voor een nieuwe importaktie..
ff voor de duidelijkheid, het gaat hier om serieuze interesse op korte termijn (+/- 2 maanden), dus niet om te laten weten welke cabinet je ooit nog wel eens in de toekomst zou willen aanschaffen...
Last edited by rklok on Thu Jan 08, 2009 21:44, edited 1 time in total.
-
goatboy
- Taito Egret 2
- Sega New Net City (Sitdown/candy cab)
*Ruilen tegen mijn Taito Egret 3. (in zeer goede staat)
En nog zo'n blauw Sega bankje zoals ik al heb. (zie foto's van m'n Egret3 in galerij) http://forum.nozomi.nl/viewtopic.php?t=1863
- Sega New Net City (Sitdown/candy cab)
*Ruilen tegen mijn Taito Egret 3. (in zeer goede staat)
En nog zo'n blauw Sega bankje zoals ik al heb. (zie foto's van m'n Egret3 in galerij) http://forum.nozomi.nl/viewtopic.php?t=1863
Last edited by goatboy on Fri Jan 09, 2009 20:06, edited 2 times in total.
-
ne0
-
ckong
-Super Neo 29
-Capcom q25
Ik ga wel richting Australi"e eind januari voor 3 maanden, maar wanneer je één van deze cabs tegenkomt stuur me even een pm aub. Laat svp ook even weten of dit ok is Ronnie, als ie eventueel dan een aantal weken in opslag moet blijven staan bij jou tot ik terug ben, mocht dat het geval zijn.
-Capcom q25
Ik ga wel richting Australi"e eind januari voor 3 maanden, maar wanneer je één van deze cabs tegenkomt stuur me even een pm aub. Laat svp ook even weten of dit ok is Ronnie, als ie eventueel dan een aantal weken in opslag moet blijven staan bij jou tot ik terug ben, mocht dat het geval zijn.
Re: Interesse Japanse cabinets...??
rklok wrote:Laat hier even je bericht achter aub als je interesse hebt in een cabinet en wat voor 1 , dit eventueel voor een nieuwe importaktie..
Precies...geen bullshit of wannahaves maar concrete aankoopplannen!
-
ne0
-
almighty
noooooo...ben nog druk bezig met mijn huis....
Wil echt een halen, maar dit is niet echt het goede moment..
Vooralsnog....neem aan dat er ook een paar "spare" worden meegebracht Ronnie?
Anyways...zou wel graag een Lindbergh willen, maar die kosten serieuze knaken denk ik....iets wat betaalbaar is? (Iemand een idee?)
Wil echt een halen, maar dit is niet echt het goede moment..
Vooralsnog....neem aan dat er ook een paar "spare" worden meegebracht Ronnie?
Anyways...zou wel graag een Lindbergh willen, maar die kosten serieuze knaken denk ik....iets wat betaalbaar is? (Iemand een idee?)
"Denk jij eerst of doe jij eerst?"
-
ne0
-
goatboy
-
jaguarwong1
- Active Level:

-
ckong
-
Beppe