Beeld en Geluid presenteert: de Retro Game Experience
- Marcosan30
- Active Level:
Re: Beeld en Geluid presenteert: de Retro Game Experience
Echt goed bezig guys (zowel nozomi als eurocade)!!
Las het artikel vanochtend in de Telegraaf.

Las het artikel vanochtend in de Telegraaf.
Last edited by Marcosan30 on Wed Aug 27, 2014 19:24, edited 1 time in total.

ElPancho wrote:Geen Stijl, foto's van de logistiek en nu ook nog eens de Telegraaf.
Episch jongens, episch.
En er komt nog meer, incl. TV! Trouwens, ook alle treinreizigers in Nederland kunnen deze week niet om ons heen, op alle digitale billbards is promotie voor de RGE te vinden.

En voor wie het nog niet wist, Poppe=Pieter=Gyruss
Chapeau Pieter, well done.

Sjees wat heb ik er een zin an !!!
Ook blij dat er een hotel-deal was, heb het vermoeden dat het erg gezellig wordt zaterdagavond.
Ook blij dat er een hotel-deal was, heb het vermoeden dat het erg gezellig wordt zaterdagavond.
Team 15 kHz
Echt cool. Kan niet wachten!
Is het trouwens aan te raden om e-tickets van te voren te bestellen?
Ik wist niet de Gyruss (Pieter) zich zo zou ontpoppe
(Superflauw, I know) 

Aleste wrote:Echt cool. Kan niet wachten!
Niet omdat er een tekort zal zijn, wel om korting te vangen. Doen dus, vinden ze bij Beeld en geluid ook erg prettig, krijgen ze een beetj een idee of het leeft. Maar volgens mij leeft het wel, dunkt me!

Last edited by ckong on Mon Sep 09, 2013 15:34, edited 1 time in total.
Net ticket gekocht, erg benieuwd naar zaterdag! Wel een super event dit, enorm vet dat dit in NL nog mag gebeuren, respect voor de organisatie en veel succes met alles op tijd af krijgen guys!!
En het media circus gaat gewoon door, vanavond een TV item op RTV Noord Holland, voor degenen die de zender kunnen ontvangen. En guess who is starring? Onze eigen celeb Pieter aka Poppe aka Gyruss.
Far Out! (uit welke game komt deze kreet?)
Far Out! (uit welke game komt deze kreet?)
ElPancho wrote:Sjees wat heb ik er een zin an !!!
You bet, 30 kamers speciaal voor de Retro Game Experience, en allemaal 'verkocht'. Trouwens, leuk je dan weer eens te zien, Onno, dankzij jou en je broer is deze gekte bij mij begonnen.
En mijn vrouw is ook blij met je!

Ah, de lieftallige assistente. Stuur maar op me af hoor 
*kevlar vest inpakt*

*kevlar vest inpakt*
Team 15 kHz
http://www.rtvnh.nl/nieuws/117177/Beeld ... Experience
Interview van The Retro Game Experience / Eurocade op RTV Noord Holland. Klik ze beiden maar aan.
En oooooooooooooohhhhhhh, wat is die Breakout mooi zeg, van welke bofkont is die kast?

Last, but not least, Gamekings geeft 10 gratis toegangskaartjes weg voor The Retro Game Experience: http://www.gamekings.tv/videos/brievenm ... -effect-4/ ongeveer bij 20:08 minuut.

Interview van The Retro Game Experience / Eurocade op RTV Noord Holland. Klik ze beiden maar aan.
En oooooooooooooohhhhhhh, wat is die Breakout mooi zeg, van welke bofkont is die kast?

Last, but not least, Gamekings geeft 10 gratis toegangskaartjes weg voor The Retro Game Experience: http://www.gamekings.tv/videos/brievenm ... -effect-4/ ongeveer bij 20:08 minuut.

ckong wrote:http://www.rtvnh.nl/nieuws/117177/Beeld%20en%20Geluid%20wordt%20mega-speelhal%20voor%20Retro%20Game%20Experience
En oooooooooooooohhhhhhh, wat is die Breakout mooi zeg, van welke bofkont is die kast?![]()
![]()
![]()
![]()
Last, but not least, Gamekings geeft 10 gratis toegangskaartjes weg voor The Retro Game Experience: http://www.gamekings.tv/videos/brievenm ... -effect-4/ ongeveer bij 20:08 minuut.![]()
dit is gewoon pure marteling, en het is morgen pas dinsdag

Ja, sorry, doseren is nooit mijn sterkste punt geweest. 

ckong wrote:Ja, sorry, doseren is nooit mijn sterkste punt geweest.
ooo, maar dat is niet erg

Er schijnt een één of ander populair dagelijks TV-programma te zijn, op een publieke zender, die vanavond wel eens heel populair zou kunnen zijn. Met zo´n rappe prater.
Geen garantie uiteraard, je weet hoe dat gaat met redacties van populaire programma´s, maar ik zou de télé toch maar van de Standby afhalen.
Geen garantie uiteraard, je weet hoe dat gaat met redacties van populaire programma´s, maar ik zou de télé toch maar van de Standby afhalen.
ElPancho wrote:DWDD?
Dan stuur ik Gyruss snel een Shadaloo shirt, petje, hoodie en stropdas om subtiel Shadaloo te pluggen

But seriously, ik ben erg benieuwd wat het gaat worden.
Dat zou wel echte epicness zijn, in DWDD.. holy crap. Oh nee, holy shit!
Hahaha, jullie zetten gelijk hoog in.
Dit is nog zeer onzeker so don't get your hopes up.

Dit is nog zeer onzeker so don't get your hopes up.

Ik zit al de hele ochtend te duimen. Begint al zeer te doen 

heb je trouwens jullie afterburner (plus candy) gezien in dat RTV-Noord-Holland item? 

Last edited by Gyruss on Tue Sep 10, 2013 11:21, edited 1 time in total.
Gyruss wrote:heb je trouwens juille afterburner (plus candy) gezien in dat RTV-Noord-Holland item?
jazeker, al is die niet van mij.. vond het een leuk item, heb er dan ook met een vette grijns naar gekeken