Inkooppactie Arcade Cabs UPDATE
Hallo Allemaal, Hier even wat plaatjes van m'n Blast City gisteren opgehaald bij Erik. Na een barre tocht van 6KM
de cab direct helemaal uit elkaar gehaald en boven neergezet. Was weer een hele ervaring. Moet zeggen dat ik onder de indruk ben van de BC constructie op zich. Echt top.
BC net uitgeladen.
Even een intiem shot van de BC.
Staat nu boven samen met de NAC en de Naomi die nog helemaal uit elkaar ligt. Heb het scherm gelijk getate wat iets meer moeite koste dan bij een Astro omdat de monitor vrij diep in de kast ligt.
Ben verbaasd over de staat van deze cab. Top beeldscherm Toshiba / Nanao. Alles helemaal intakt. De marquee en instr. sheet zijn helemaal origineel en zo kan ik nog wel even doorgaan. Een origineel 1P blast panel is al onderweg. Helemaal blij dus.

BC net uitgeladen.

Even een intiem shot van de BC.

Staat nu boven samen met de NAC en de Naomi die nog helemaal uit elkaar ligt. Heb het scherm gelijk getate wat iets meer moeite koste dan bij een Astro omdat de monitor vrij diep in de kast ligt.
Ben verbaasd over de staat van deze cab. Top beeldscherm Toshiba / Nanao. Alles helemaal intakt. De marquee en instr. sheet zijn helemaal origineel en zo kan ik nog wel even doorgaan. Een origineel 1P blast panel is al onderweg. Helemaal blij dus.

Last edited by goatboy on Thu Aug 06, 2009 15:30, edited 1 time in total.
goatboy wrote:Bedankt allemaal. Was helemaal over de kook gisteren van opwinding bij het uit elkaar sleutelen van de BC.
Even de foto geupdate met gefixed marquee licht.Gefeliciteerd met je NAC Erik. Ben benieuwd naar de foto's.
heb je de lamp vervangen Henk en zoja met wat? mijn blast heeft ook nog een lamp nodig...
Had hem op IC´09 samen met Erik uitgezocht omdat Erik first pick had en ik moet zeggen dat hij er nog beter uitziet dan ik me kan herinneren. Wat een vette kast is de blast toch.
In onze kippenhokken in de randstad zijn ze net iets onhandelbaar, maar bij jullie in de achterhoek kunnen er niet genoeg komen
Veel plezier ermee Henk, hij staat echt bruut!!
In onze kippenhokken in de randstad zijn ze net iets onhandelbaar, maar bij jullie in de achterhoek kunnen er niet genoeg komen

Veel plezier ermee Henk, hij staat echt bruut!!
- maxio098ui
- Active Level:
Nice BC jij moest gister maar 6KM
ik 133 heen en 133 terug
maar heb nu wel een nice New Astro Shity (helemaal niet zo shitty hoor.) gister opgehaald bij erik. Was verbaast in wat voor staat ie was, Niet de beste cosmetisch maar voor de rest
. Die beeldscherm :O wow. Zo te zien is Erik meteen de auto in gesprongen naar apeldoorn om daar een vervangende NAC te halen.
Ik ben wel echt blij dat ik eindelijk een kast heb! Nu nog een bordje erin gooien. Mijn vriendin was meteen verliefd erop. (roze knoppen helpen een hele hoop(A))
Hij is veel mooier in het echt dan op de foto's.
Nu pics:
Eindelijk in me kamer. paste door alle deuren met 1 cm to spare.
moest wel met 3 man omhoog zware ding is 't.

Hij is veel mooier in het echt dan op de foto's.
Nu pics:

Eindelijk in me kamer. paste door alle deuren met 1 cm to spare.

[quote="maxio098ui"].... Zo te zien is Erik meteen de auto in gesprongen naar apeldoorn om daar een vervangende NAC te halen.
quote]
Klopt helemaal. jouw NAC ziet er inderdaad best nog redelijk goed uit, maar ik zou me toch op een gegeven moment gestoord hebben aan de cosmetische staat. En omdat ik niet zoveel zin in en tijd heb voor een refurbishing project heb ik bij Ronnie een andere NAC gehaald.
En aan het eind van het liedje zijn we allebei blij.
Mooi toch.

Klopt helemaal. jouw NAC ziet er inderdaad best nog redelijk goed uit, maar ik zou me toch op een gegeven moment gestoord hebben aan de cosmetische staat. En omdat ik niet zoveel zin in en tijd heb voor een refurbishing project heb ik bij Ronnie een andere NAC gehaald.
En aan het eind van het liedje zijn we allebei blij.

goatboy wrote: Ben verbaasd over de staat van deze cab. Top beeldscherm Toshiba / Nanao. Alles helemaal intakt. De marquee en instr. sheet zijn helemaal origineel en zo kan ik nog wel even doorgaan. Een origineel 1P blast panel is al onderweg. Helemaal blij dus.
Zier er echt heel erg goed uit. Is het lastig om 'm uit elkaar te krijgen en de trap op? Vraag me af hoe zwaar de monitor is.
Heb laatst m'n woody op zolder gezet, maar dat viel me toch wel een beetje tegen met al dat zware hout

Cageman wrote:Zier er echt heel erg goed uit. Is het lastig om 'm uit elkaar te krijgen en de trap op? Vraag me af hoe zwaar de monitor is.
Heb laatst m'n woody op zolder gezet, maar dat viel me toch wel een beetje tegen met al dat zware hout
Uit elkaar halen kost alleen een beetje tijd en met goed passend gereedschap (belangrijk) is het geen probleem. Het voordeel met alle Sega cabs uit deze lijn is dat ze over het algemeen best wel in kleine onderdelen te demonteren zijn. Een Naomi en NAC heb ik alleen uit elkaar gehaald maar met een Blast had ik toch hulp nodig. Is ook veiliger.
Het beeldscherm weegt om en nabij de 42KG. Dat wordt na een tijdje zwaar en het is niet eenvoudig te hanteren omdat het frame best wel scherpe randen heeft. Je haald zo je handen open. Wel handschoenen dus.
Bij de Blast was de monitor taten / verwijderen iets moeizamer als bij de Astro of Naomi. Je hebt rondom bijna geen ruimte voor je handen. We hebben hem dus op z'n rug gelegt en de monitor er opnieuw in getild.
Het blijkt dat je voor het taten van de Blast speciale handlebars 'kon' krijgen die je op het monitor frame bevestigd waardoor je het scherm makkelijk kunt vasthouden.
goatboy wrote:Nogmaals bedankt Erik! Heb net even 31khz op m'n Blast getest. Beeld is echt rete strak.Veel scherper dan m'n Naomi Sanwa monitor.
Henk, zeg je dit nu zodat ik nog meer spijt krijg

Nee, hij is je gegund, met deze BC werd het mij gewoon teveel. Bovendien vind ik het een spuuglelijke cab