Almighty has decided !
De art is het gezicht van de cab. Alleen wit maakt het geheel al gauw erg lomp en niet af. De art accentueerd/breekt precies de juiste lijn denk ik. Voor mij een reden om de cab niet te spuiten als de art niet meer te krijgen is. Vaak ben je bij refurben ook alle japanse warning stickers kwijt die de cab ook een beetje een identiteit geven.
Maar Aero art moet niet zo moeilijk te reproduceren zijn denk ik.
Maar Aero art moet niet zo moeilijk te reproduceren zijn denk ik.
ik bedoel, wit zijn ze allemaal...
Als ze nieuw zijn wel

Moet vast niet zo moeilijk zijn om aan deze art te komen en anders helaas maar niet.
Heb het ook liever met maar wil ook gewoon nette cabs hebben staan zonder beschadegingen,krassen, etc.
Dus voor mij is de keuze makkelijk gemaakt en het Aero logo staat ook gewoon nog vermeld tussen de speakers.
De stickers op de achterkant met warning etc. hebben voor mij geen toegevoegde waarde en mis ze totaal niet.
Ik hoef gewoon geen cab die lelijk is en onder de smerigheid zit en waarvan het artwork niet meer volle 100% mooi is, dat is voor mij gewoon een doorn in het oog

Heb hier iedergeval wel een Aero city pdf bestand van left en right, maar de kleur blauw is lichter van kleur.Misschien dat ik hier nog iets mee kan doen.
Mijn New Astro art is iedergeval wel klaar

Meningen zijn altijd welkom en soms doe ik er ook iets mee, he Goatboy

goatboy wrote:almighty wrote:Meningen zijn altijd welkom en soms doe ik er ook iets mee, he Goatboy(coin astro)
Congrats, Erg mooi! Maar waarom heb je de coin reject button wit gespoten? Ik persoonlijk zou wel de sideart missen. Dat maakt het helemaal compleet.
coin reject ook zwart gespoten bij de NAC.
- maxio098ui
- Active Level:
Ziet er wederom erg strak uit, goed werk Marc!! Ik vind zelf ook met art natuurlijk veel strakker, maar in dit geval kan het nog wel even wachten, want de rechterkant zie je sowieso niet en de linkerkant moet je je nek breken om hem te kunnen zien, dus is volgens mij voorlopig wel prima zo. Veel speelplezier 

Psykick wrote:Ziet er wederom erg strak uit, goed werk Marc!! Ik vind zelf ook met art natuurlijk veel strakker, maar in dit geval kan het nog wel even wachten, want de rechterkant zie je sowieso niet en de linkerkant moet je je nek breken om hem te kunnen zien, dus is volgens mij voorlopig wel prima zo. Veel speelplezier
idd,

Maar met art is altijd mooier en zal zeker ooit eens komen.
Vandaag rest opgehaald en morgen met de rest beginnen en ook even een nieuwe cp besteld voor de Aero (2 player/6 buttons)
Psykick wrote:Ziet er wederom erg strak uit, goed werk Marc!! Ik vind zelf ook met art natuurlijk veel strakker, maar in dit geval kan het nog wel even wachten, want de rechterkant zie je sowieso niet en de linkerkant moet je je nek breken om hem te kunnen zien, dus is volgens mij voorlopig wel prima zo. Veel speelplezier
Heyo Hassan,
Verslagje van Inser Coin ????

Cageman wrote:Die foto van je dochter is echt briljant!
Heb je op dit moment vakantie? Zo niet, waar haal je de tijd vandaanHeb zelf twee kindjes, en die zetten de console/arcade hobby toch wel op een derde plan momenteel..
Mometeel erg rustig op m'n werk en uiteraard staat mijn gezin op de eerste plek.

Maar ik heb gewoon geluk met mijn vrouwtje die mij momenteel even aan dit project laat werken.Ik ben iemand die eenmaal bezig is moeilijk kan stoppen en met een kleine week is het dan ook klaar.
Dit is ook niet iets wat je elk jaar doet dus zij kan daar prima mee leven

Ik kan niet anders zeggen dan 'respect'! Ik vind het wel knap dat je je tijd zo ingedeeld kan krijgen, en dat die balans tussen gezin en hobby gewoon goed in elkaar zit.
Mijn vrouw is ook soepel als het hier om gaat hoor (heb immers zelf die Afterburner Climax staan
). Ik ben alleen wat luier dan jij: Ik zou over zo'n project een paar maanden doen, denk ik
Die karaktereigenschap 'eenmaal bezig moeilijk te stoppen' is dan inderdaad wel een must om dingen ook echt gedaan te krijgen. Echt knap dat je zo'n cab in een week helemaal af krijgt..!

Mijn vrouw is ook soepel als het hier om gaat hoor (heb immers zelf die Afterburner Climax staan

Die karaktereigenschap 'eenmaal bezig moeilijk te stoppen' is dan inderdaad wel een must om dingen ook echt gedaan te krijgen. Echt knap dat je zo'n cab in een week helemaal af krijgt..!

almighty wrote:..... Neh, wil hem gewoon in nieuw staat hebben
Marc, mooi spuitwerk, maar het artwork moet er natuurlijk wel op, dat is voor 'nieuwe staat' wel nodig. Bovendien, zonder art is het een blote kast zonder karakter (mijn mening). Geef je dochtertje anders wat viltstiften, dan kan ze je helpen

Alles in de primer gezet en deze week hoop ik het af te krijgen.
Zelfs de schroeven gespoten die zichtbaar zijn bij het aanzicht
(die in de glasplaat zitten etc.)
Bezel nog 1 keer voor diepere donkere glans.
Het resultaat begint nu echt te komen en kan niet wachten de cab volgende week in elkaar te kunnen zetten.Nu hopen dat alles ook nog werkt haha.(slik)
Ook de spreaker behuizing uit elkaar gehaald en alles vet/stofvrij gemaakt en deze zal uiteraard ook onder handen genomen worden.
Cheers Marc.
edit: zo komt de cp eruit te zien maar dan met 6 buttons per speler.
Deze komt van Otaku 'tetsujin'

Zelfs de schroeven gespoten die zichtbaar zijn bij het aanzicht

Bezel nog 1 keer voor diepere donkere glans.

Het resultaat begint nu echt te komen en kan niet wachten de cab volgende week in elkaar te kunnen zetten.Nu hopen dat alles ook nog werkt haha.(slik)
Ook de spreaker behuizing uit elkaar gehaald en alles vet/stofvrij gemaakt en deze zal uiteraard ook onder handen genomen worden.
Cheers Marc.
edit: zo komt de cp eruit te zien maar dan met 6 buttons per speler.
Deze komt van Otaku 'tetsujin'

Die gaat er gewoon mooier uitzien dan nieuw.
Volgens mij is http://www.almighty-cabrepairs.nl nog wel vrij
Volgens mij is http://www.almighty-cabrepairs.nl nog wel vrij