Luie pixel fixen
Luie pixel fixen
OMG dat is zoooo 2006!
Vandaag een LCD die ik kortgeleden ontving gefixt met een pixelfixer! Ik ergerde me dood aan een luie groene pixel (niet zwart en dus geen dode pixel).
In het verleden wel eens gelezen over pixelfixers maar had eigenlijk altijd het idee dat het BS was.
Zojuist de pixelfixer van deze site(www.jscreenfix.com) aangezet en het schermpje over de pixel heen gezet, 15 minuten laten ratelen en waarempel... hij is weg.
Sexy time!
Vandaag een LCD die ik kortgeleden ontving gefixt met een pixelfixer! Ik ergerde me dood aan een luie groene pixel (niet zwart en dus geen dode pixel).
In het verleden wel eens gelezen over pixelfixers maar had eigenlijk altijd het idee dat het BS was.
Zojuist de pixelfixer van deze site(www.jscreenfix.com) aangezet en het schermpje over de pixel heen gezet, 15 minuten laten ratelen en waarempel... hij is weg.
Sexy time!
Re: Luie pixel fixen
Vet !
Goeie tip man. Thanks for sharing.
Goeie tip man. Thanks for sharing.
Volgende keer gewoon een klap op geven, wordt ie ook wakker van 

- sombetzki
- Active Level:
No f*cking way... ik heb al tijden een knalgroene pixel op een monitor hier op t werk. Ga hem in de pauze ff testen
dubbel
Last edited by Da Dude on Wed Feb 12, 2014 11:39, edited 1 time in total.
Ik erger mij dood aan zulke pixels. heb ik liever een dooie.
bij 1 ga ik al kijken voor een ander scherm.
mooie tip om is te doen.
bij 1 ga ik al kijken voor een ander scherm.
mooie tip om is te doen.
DLX wrote:Volgende keer gewoon een klap op geven, wordt ie ook wakker van
Last resort is om de pixel te 'masseren'. Iets subtieler zeg maar

Je kunt in het uiterste geval heel zachtjes over de pixel wrijven, net hard genoeg dat je de LCD vloeistof ziet verkleuren.
Over het algemeen wordt er gezegd dat je pixel fixers uren en zelfs dagen aan moet laten staan maar gek genoeg was het in een paar minuten bij me gefixt.
Lol; ik quote; JScreenFix can repair most stuck pixels in less than 10 minutes.
DLX wrote:Lol; ik quote; JScreenFix can repair most stuck pixels in less than 10 minutes.
Dan ben ik genaaid! Het koste mij 15 minuten. Ik wil 'm terug!
Joh Chris, je hebt gewoon een goedkope monitor, die zo traag is als dikke stront, en zo lui als een varken 

DLX wrote:Joh Chris, je hebt gewoon een goedkope monitor, die zo traag is als dikke stront, en zo lui als een varken

- sombetzki
- Active Level:
Bij mij werkte het niet... kan wel ff een printscreentje maken van de groene pixel

sombetzki wrote:Bij mij werkte het niet... kan wel ff een printscreentje maken van de groene pixel
Haha printscreentje, nice

Laat 'm gewoon eens wat langer lopen. Misschien dat het duwen op de pixel + de fixer de oplossing is.