Zoals jullie misschien hebben gezien ben ik sinds kort de trotse eigenaar van een MVS dedicated woody. Leuk speelgoed. Er zaten 2 spellen bij en bij 1 spel merkte ik dat bij veel kogels en veel geluid het spel iets vertraagt en ook dat het geluid een beetje hapert. Op zich geen echt groot probleem want het was slechts een paar seconden elke keer op de zelfde plek in een bepaald level.
MAAAAAaaaaaarrrrr... gisteren heb ik voor een prikkie Samuari Spirit 2 gekocht (wat een leuk spel is dat, erg vet, maar dat ter zijde

Gister heb ik de tijd genomen om alle carts en de jamma connector schoon te maken, ik moet nog de slot van het moederbord nog schoon maken voor het mooie. Het moederbord heb ik nog niet open gemaakt, dat wilde ik een dezer dagen wel gaan doen om te kijken of ik een batterij zie lekken ofzo.
Maar goed dit zo verteld hebbende weet iemand misschien waar dit trage en de haperige geluid vandaan komt? Ik denk niet dat het ligt aan de spellen maar puur aan het bord. Iemand suggesties wat ik het beste kan doen/controlleren?
Groet,
Pieter