http://www.the-magicbox.com/0805/game080522a.shtml
Tatsunoko vs Capcom: Cross Generation of Heroes
- d
- Active Level:

R2-2D wrote:0.o vind die havik gasten met wijde pijpen echt een goede jeugd herinering die anime was echt cool.
Strijd der planeten aka Battle of the Planets aka G-Force aka Gatchaman !
"VERWISSEL !!!"
sorry, alleen begrijpelijk voor de oude pikken onder ons.
Toen ik nog een kleine schoft was keek ik dit, maar kan me er weinig van herinneren. Er is ook een ps1 fighting game van uitgekomen in 2000, scheen slecht te zijn. Ik zag air-dashes. Cool.
Het leek echt op een hoax deze game, maar blijkt nu toch officieel.
Fighting games return! Jammer dat ie niet 2D is, maar ja Battle Fantasia moet echt gezien worden vordat je oordeelt. Hou zelf niet van 3D fighting games, maar van mij mogen ze voor een 2d style fighting game best 3D polygonen gebruiken, zolang het maar wel stylish is.
verwissel hahahaha ha, ja epic shizzle door de gangen rennend om in hun spaceships te jumpen en in space te vechten. Echt goede shit mischien maar eens de originele in het japs checken.
Tjah 3d moet kunnen af en toe, ze hebben in iedergeval wel een anime stylo om toch wat samenhang te wekken. Had ook wel SF4 in 2d gezien, maar goed KOF11 wordt echt te nice met hun 2d animaties.
Battle Fanta werkt wel en dit zou ook kunnen werken.
Tjah 3d moet kunnen af en toe, ze hebben in iedergeval wel een anime stylo om toch wat samenhang te wekken. Had ook wel SF4 in 2d gezien, maar goed KOF11 wordt echt te nice met hun 2d animaties.
Battle Fanta werkt wel en dit zou ook kunnen werken.

- d
- Active Level:

goatboy wrote:Dat wordt dus echt een port. Wat voor resolutie heeft de arcade versie dan?
Ik had juist gelezen dat de arcade versie gebaseerd is op Wii hardware.
Gekke wereld inderdaad.
Wel cool voor Nintendo fanboys die eindelijk een keer echte fighting games kunnen gaan spelen. Ben wel jaloers eigenlijk op Wii owners......
-
Blackdragon