Ik ben al een tijdje bezig en ik moet zeggen...het is een grote rollercoasterride! Echt toffe omgevingen, super animatie, voice acting...het hele plaatje is gewoon compleet bij deze game.
Iemand al aan deze game begonnen?
Uncharted
Uncharted
"Denk jij eerst of doe jij eerst?"
Jazeker, ik heb de game dit weekend uitgespeeld! Ik kon gewoon niet stoppen en vind het best wel een sleeper hit voor de ps3. De game is niet superlang maar gaat daardoor ook niet vervelen. De humor is erg goed en het speelt gewoon super. Als je net als op de 360 voor de punten en extra's gaat zit je bij deze game ook goed, er is veel te unlocken waardoor je er misschien toch wel meer dan 1 keer doorheen speelt.
Ik hield deze game al een tijdje in de gaten en alles zag er vanaf het begin al uit dat het een topper zou gaan worden, maar in die tijd werd ie ondergesneeuwd door vele andere games natuurlijk...
Ben net begonnen aan de 2e keer...even alles verzamelen en gewoon fun hebben met alles eigenlijk weer....
geweldige game
Ben net begonnen aan de 2e keer...even alles verzamelen en gewoon fun hebben met alles eigenlijk weer....
geweldige game

"Denk jij eerst of doe jij eerst?"