Ik weet niet wat er de laatste tijd met de prijzen van o.a MVS carts aan het gebeuren is, maar wat ik opmerk is dat er vreemde prijsschommelingen zijn op ebay. Voor wat consoles betreft heb ik laatst een veiling van samurai shodown 3 (RAM pack) voor de saturn gevolgd die afliep op 55 euro. Een dag later kocht ik deze RAM pack versie voor 15 euro buy now.
Neem nu ook bijvoorbeeld deze:
http://cgi.ebay.nl/SNK-NEO-GEO-MVS-CART ... dZViewItem
Er staan zowieso al 10 slugs bij buy now die goedkoper zijn, en die zijn al veel te duur.
Het zijn maar wat voorbeelden maar wie weet wat deze mensen bezielt die hierop bieden? Zou het dan toch zijn dat er van die mongolen zijn die de prijzen kunstmatig opdrijven? Ik dacht toch dat vooral de MVS community tegenwoordig wel veelal bestaat uit mensen die enig prijsbesef hebben wat carts betreft, maar het blijkt toch dat veel noobs erin geluisd worden.
vreemde praktijken op ebay
Soms snap ik er ook niks van, laatst had ik Final Fight te koop op Ebay en ging maar liefst weg voor dik boven de 75 euro.
Iedereen weet dat dat best aan de hoge kant is voor een pcb game en met een beetje zoeken vind je ze echt veel goedkoper.
Al mijn pcb's heb ik in het algemeen flink op verdiend en wou ze daarom niet hier te koop aanbieden, want zo zie je maar weer dat er genoeg mensen zijn die er toch flink meer voor willen betalen
Iedereen weet dat dat best aan de hoge kant is voor een pcb game en met een beetje zoeken vind je ze echt veel goedkoper.
Al mijn pcb's heb ik in het algemeen flink op verdiend en wou ze daarom niet hier te koop aanbieden, want zo zie je maar weer dat er genoeg mensen zijn die er toch flink meer voor willen betalen

- d
- Active Level:
Volgens mij is 75 euro een schappelijke prijs voor final Fight. Volgens mij heb ik hem daar ook een keer voor verkocht. En dat was volgens mij via marktplaats
Ervaar het https://www.nationaalvideogamemuseum.nl/ in Zoetermeer