Sam wrote:Sjezus..... Dreamer NL, Ik mag volgens mij van jou niet eens retro console aanraken. Ja ik heb 1 topic geopend op eigen initiatief, dat is deze en ik word hier nu alleen maar afgezeken. Dat andere topic is na een vraag aan Ken op zijn aanvraag geopenend. Maarja jij vind het volgens mij niet goed dat ik vragen over de SNES/ SF vraag.
En DreamerNL kijk nou nog even dit topic na en dan bekijk je zelf even objectief, dan zul je ook wel zien dat dit topic niet veel kans had want jullie gaven het geen kans. Natuurlijk heeft het ook wel een gedeelte met mijzelf te maken, maar jullie(wees nou even eerlijk tegen jullie zelf) gaven het ook geen kans. En dan lees ik de reacties van Mildoe ,Baki en Akira (ik weet niet meer zo uit mijn hoofd welke namen allemaa, er waren er nog meerl) en met die reacties kun je ook gewoon een discussie starten maar met die reacties van jullie was het meer "zeik Sam af want hij heeft de SNES tijd niet meegemaakt en dus mag hij geen column schrijven". Daarom heb ik sommige reacties ookwel een beetje "pissed" geschreven.
Maar nu moeten jullie even nadenken over hoe jullie het forum willen, willen jullie dat jullie als een soort oude lui gaan praten over de tijden die jullie hebben meegemaakt en dat jullie dit hebben en dat hebben zonder enige inspraak van een jongere gamer (die minder weet maar hier toch veel van opsteekt), of het forum zoals het nu is waar ook jongere welkom zijn en misschien zonder afgezeiken te worden discussies kunnen beginnen ookal hebben ze minder verstand ervan als jullie?
DreamerNL het lijkt nu misschien alsof ik alle schuld op jou schuif maar dat is niet zo, alleen was het het beste duidelijk te maken door jou reacties.
Mijn Punt uit dat stukje: Ik vind het oneerlijk dat wij (geen mainstream/casual) gamers (je begrijpt toch wel wat voor gamer ik bedoel) niet de markt bepalen maar de casual gamers dat doen die der de ballen verstand van hebben. En dat bovenste stukje van mijn casual vrienden was ter verduidelijking wat ik bedoel met "puberale gaming middenstand".
Maar Ken doe hier maar een slotje op want deze discussie zal waarschijnlijk nooit een kans krijgen. (of jullie moet het nu heel anders gaan zien).
Jongen, je gaat je gang maar. Vertel wat je wilt zeggen, daar zijn we allemaal vrij in.
Hier gaat het ook niet om.
Als je een topic opent, check dan ff of er al een topic over is. Zoals ik in mijn eerste post al zei, stond er in een ander topic ook al genoeg over dezelfde brei als dit topic.
Maar dan nog.
Als je dan toch besluit om een topic te openen doe dit dan op een manier die wat meer aanspreekt i.p.v. gelijk te beginnen over dat je hier een hekel aan hebt , daar een hekel aan hebt etc. en doet alsof je alle wijsheid bezit.
Dan krijg je dus gelijk de wind van voren van sommigen, omdat je anderen daarmee irriteert.
Verder wordt er een aantal keer aan je gevraagd om het een en ander toe te lichten WAAROM JIJ dat dan vindt en kom je met verhalen waar geen touw aan vast te knopen is. Waarin je in twee zinnen geloof ik 4 keer En dan, En dan, gebruikt. Waar je het over casual gaming vrienden van je hebt waar niemand op zit te wachten en waarin alles zo'n beetje oneerlijk is.
Vervolgens krijg je replies, wat je dus ook wilt als je een topic opent, en dan respecteer je andere meningen niet. Want dan mag je volgens jezelf nix zeggen.
Maar dat alles gezegd te hebben heb je NOG geen antwoord gegeven op General Wong zijn vragen.
Dus bij deze, doe je best.