Forza Motorsport 2

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Baki
Active Level:
Active Level:

Post by Baki » Fri Oct 12, 2007 21:25

Ik vind PGR4 ook een toffe game. Heb nu een paar uurtje gespeelt en deel de mening van R-Type. In car view blijft een lust voor het oog en speelt voor mij erg tof. De weather effects zijn echt ongelofelijk dik, grafisch en het effect dat het op het wegdek en dus het gedrag van je wagen heeft. Top game!
R-Type

Post by R-Type » Fri Oct 12, 2007 22:29

Ja, ik zweer dat ik de bochten in de latere laps anders moest benaderen tijdens een online regenrace. Ik gleed veel verder weg, en moest harder in de remmen. En Superstar challenges met driftauto's op nat wegdek hè, geweldig.

Sega Rally kwam dan net uit met dat hoge ogen gooiende track deformation.. maar PGR4 is hiermee echt niet veel anders, behalve dat het op asfalt is.

Wat dit nog met Forza te maken heeft, ik weet het niet... :)
Baki
Active Level:
Active Level:

Post by Baki » Sat Oct 13, 2007 06:09

Wat het met forza te maken heeft? PGR4 is voor mij persoonlijk de betere racegame. Ook al zijn het totaal verschillende racers. Ik heb alle PGR's gespeelt, dus ook metropolis street racer op de DC en ik vond deel 1 t/m 3 op de xbox/360 nooit kunnen tippen aan het origineel maar PGR4 doet dat voor mij wel. So fuck forza 2 :P
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Sat Oct 13, 2007 10:57

Het is teveel van hetzelfde om 60 euro voor te betalen. Weer Nurburgring en dan in de sneeuw, ik loop er niet meer voor warm. Motoren rijden dramatisch trouwens, geen toegevoegde waarde imo. Het heeft in zoverre met Forza te maken dat je op deze manier niet voor alles een nieuwe topic hoeft te maken en kan vergelijken hoe men eerst over Forza dacht en hoe de game is doodgebloed.
R-Type

Post by R-Type » Sat Oct 13, 2007 13:59

Forza vind ik een uitstekende game, met heerlijke gameplay.

Maar het spel had voor mij niet genoeg staying power. Ik werd de single player mode ZO ontiegelijk beu. Ik had gewoon geen zin meer om 9 laps op Silverstone te rijden om een beker te winnen, en het in een volgend championship weer te doen. GT heeft wat dat betreft iets betere pacing, die game trok ik dan in Gran Turismo mode nog wel wat langer. Vooral de eerste natuurlijk.

Nurburgring in PGR4 bestaat trouwens uit full F1 circuit, Half F1 circuit, Nordschleife, Nordschleife long (die grote van Forza dus) en meer? En op iedere weerconditie voelt een course anders aan.

Motoren zijn wennen, ik rijd liever in auto's maar je kunt soms leuk scheuren met een motor.
Gameholic

Post by Gameholic » Sun Oct 14, 2007 10:56

Maar em waarom maken we niet een PGR4 topic aan dan :p

Wat een brute game is dit zeg.. net even twee uurtjes gespeeld. Fuck Sony's GT en fuck Forza 2... dit is de shit als het om racing gaat.
R-Type

Post by R-Type » Sun Oct 14, 2007 14:09

Yep, dit is de beste van allemaal, ook beter dan PGR2. Fuck die nostalgie, dit is veel mooier en uitgebreider. Ik speel de laatste dagen non-stop PGR4. Heb je die Puzzle achievements al gedaan? Fantastisch bedacht.
Post Reply