thnx voor de response! ik denk dat ik voor wireless xbox controllers ga (werken die ook met XP?), als ik het eenmaal heb geinstalleerd kan ik dan uit de voeten zonder dat een toetsenbord/muis aan te pas komt?
Krijg ik geen problemen aangezien het scherm 90graden gedraaid is? /edit lees het in je reactie
Ik zal vanavond dit weekend er verder aan klooien iig bedankt voor de reactie dusver
Ik had op ebay gekeken en zag die receivers voorbij komen! Zo te zien heeft microsoft ook een originele! Wil graag klussen dit weekend maar zo te zien moet ik online gaan bestellen liefst koop ik alles dit weekend in de winkel haha mooiste zou witte wireless controllers zijn (en receiver die heb ik wit gespot al zal ik die waarschijnlijk niet zichtbaar zijn) even uitvogelen of er een verschil zit tussen de wat oudere witte controllers en de zwarten die nu verkocht worden
Google geeft me plaatjes van de receiver, een forumpagina en twee amazon pagina's
Bing geeft me prijzen en koopmogelijkheden, een eBay veiling, een Amazon pagina en de Microsoft pagina met het feitelijke product
Welke is nou beter? (en raad eens waar ik werk ).
Bing is krachtiger dan veel mensen weten. Truc is om Bing in te stellen op de US pagina, niet de NL pagina. In NL draait Bing nog in een beta, US niet.
Bing is krachtiger dan veel mensen weten. Truc is om Bing in te stellen op de US pagina, niet de NL pagina. In NL draait Bing nog in een beta, US niet.
Klopt maar bing is kut! Ik wil altavista
Ik gebruik ook liever google.nl dan google.com maar dat is persoonlijk
Edit; bovenstaande heeft te maken met de zoekresultaten, jij krijg nu (in bing) voornamelijk US shops.
Google geeft me plaatjes van de receiver, een forumpagina en twee amazon pagina's
Bing geeft me prijzen en koopmogelijkheden, een eBay veiling, een Amazon pagina en de Microsoft pagina met het feitelijke product
Welke is nou beter? (en raad eens waar ik werk ).
Vaag... Ik krijg op beide zoekmachines altijd alleen maar penis-enlargements en viezigheid... Misschien ben ik doorgrondt
Zojuist wireless Xbox met USB single gekocht! Ik heb nog een hori fs3 met sanwa waarvan ik de USB kabel moet fixen:P tussen kast deurtje heb zin om aan de slag te gaan wee
Eens, de shit en perfecte setup (sorry 4 da folllowers). En als ik in was gegaan op alle penis enlargements advertisements die ik ooit heb ontvangen via mn hotmail adres had ik een kruiwagen nodig om em in te leggen; kwestie van oprolllen en vervoeren zou het dan worden...
All your base are belong to us and I will kill your dicks! Thank you Mario, would you kindly? Well the cake is a lie and btw, our princess is in another castle!
Oh ja; zoek ergens ff in de MAMEUIFX opties voor je screen rotation - VSync - Frameskip - de standaard shit ....
Ik heb dus bovenstaande geprobeerd en vrijwel geen 1 rom lijkt het te doen... ontiegelijk frustrerend 3 uur verder en enige die ik werkend heb gekregen is Donkeykong JR
Ik heb dus bovenstaande geprobeerd en vrijwel geen 1 rom lijkt het te doen... ontiegelijk frustrerend 3 uur verder en enige die ik werkend heb gekregen is Donkeykong JR [/quote]
ik had zelf met fbanext dat sommige roms het niet deden , Had ik andere gedownd en die deed het prima bij pgm en neo geo roms had ik ook bios files nodig hier is nog een link
Ik heb alle metal slug aan de praat gekregen en zoals aangegeven de BIOS files in romdirectory geinstalleerd echter andere neogeo games en mame games werken niet... ik heb romfolder gedefineerd maar ik heb nog steeds problemen.... ik ben de boel aan het configureren in windows 8 kan dat een probleem zijn?
Ik heb niet het idee dat ik een atechnisch persoon ben, maar het wil allemaal niet werken
haha nee die fout met uitpakken heb ik idee lang geleden ook gemaakt toen ik met een hyperspin installatie mee aan het kloten was ik probeer nu 1 voor 1 te downloaden en iedere keer testen... zojuist Air gallet gedownload! leuk
Wat er fout gaat is dat je de verkeerde romset met de verkeerde MAME versie probeert te draaien.
Als je MAME 0.146 draait, moet je ook cker zorgen dat je roms hebt uit die romset, dat is echt essentieel anders krijg je dus dit soort meldingen. Niet alle roms veranderen met de release van een nieuwe MAME, vandaar dat je ook sommige wel kunt draaien en andere weer niet. Succes!